Mediální skupina INCORP a.s. podala první ze série žalob na programátora Borise Vala, jenž řídil vývoj zpravodajských serverů provozujících vydavatelstvím.
Mediální skupina INCORP a.s. bere bezpečnost zpravodajských titulů velmi vážně. INCORP, a.s. má podezření, že Boris Valo mohl mít velký negativní dopad na některé oblasti podnikání společnosti, a proto se rozhodla celou záležitost řešit v první fázi soudní cestou.
INCORP, a.s. v této souvislosti podá také trestní oznámení, když INCORP, a.s. je přesvědčena, že byla obětí trestně postihnutelného jednání, které by mělo být prověřeno orgány činnými v trestním řízení.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.