Mistrovství České republiky pokračuje o tomto víkendu druhým závodem sezóny na Valašsku.
Pech s Uhlem zde dokázali několikrát zvítězit a v posledních třech ročnících vždy dojet na druhém místě po těsných soubojích do posledního metru. Na tyto pódiová umístění by posádka EuroOil teamu ráda navázala i v letošním ročníku Valašské Rallye. „Myslím, že nás tentokrát čeká rychlejší trať. Posunutím z jarního termínu, budou nyní asfalty bez zbytků zimního posypu a o vyšší teplotě. Proto předpokládáme, že budeme hlavně využívat tvrdší směsi pneumatik, které mají tolik potřebnou přilnavost a hlavně také odpovídající životnost,“ přemýšlí při přípravě na závod Pech.
Valašská Rallye je v posledních letech specifická skladbou rychlostek. Velká porce kilometrů se jede na zkušebním polygonu Tatry Kopřivnice, kde je třeba změnit styl jízdy proti klasickým tratím. „Stalo se nám zde, že jsem moc agresivně projížděl vracečky a mnohé odbočky pomocí ruční brzdy. Při tom jsem úplně zničil pneumatiky tak, že jsme dokončili zkoušku téměř na plátně a samozřejmě něco ztratili,“ popisuje Pech.
Tím, že se v letošním šampionátu započítávají všechny výsledky a žádný se neškrtá, očekává se i na Valašce ostrá jízda hned od startu. Na taktizování není letos prostor a každá posádka bude chtít získat co nejvíce bodů i za cenu většího nasazení. To slibuje napínavý sport pro všechny fanoušky, které EuroOil team zve ke sledování této akce.
Valašská Rallye odstartuje v sobotu 8. srpna v 7.00 na polygonu v Kopřivnici. Na posádky čeká 16 rychlostních zkoušek a trať dlouhá 534km. Cíl závodu je naplánovaný na neděli 9. srpna před 16 hodinou.
PR
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.