Mistrovství České republiky pokračuje o tomto víkendu druhým závodem sezóny na Valašsku.
Pech s Uhlem zde dokázali několikrát zvítězit a v posledních třech ročnících vždy dojet na druhém místě po těsných soubojích do posledního metru. Na tyto pódiová umístění by posádka EuroOil teamu ráda navázala i v letošním ročníku Valašské Rallye. „Myslím, že nás tentokrát čeká rychlejší trať. Posunutím z jarního termínu, budou nyní asfalty bez zbytků zimního posypu a o vyšší teplotě. Proto předpokládáme, že budeme hlavně využívat tvrdší směsi pneumatik, které mají tolik potřebnou přilnavost a hlavně také odpovídající životnost,“ přemýšlí při přípravě na závod Pech.
Valašská Rallye je v posledních letech specifická skladbou rychlostek. Velká porce kilometrů se jede na zkušebním polygonu Tatry Kopřivnice, kde je třeba změnit styl jízdy proti klasickým tratím. „Stalo se nám zde, že jsem moc agresivně projížděl vracečky a mnohé odbočky pomocí ruční brzdy. Při tom jsem úplně zničil pneumatiky tak, že jsme dokončili zkoušku téměř na plátně a samozřejmě něco ztratili,“ popisuje Pech.
Tím, že se v letošním šampionátu započítávají všechny výsledky a žádný se neškrtá, očekává se i na Valašce ostrá jízda hned od startu. Na taktizování není letos prostor a každá posádka bude chtít získat co nejvíce bodů i za cenu většího nasazení. To slibuje napínavý sport pro všechny fanoušky, které EuroOil team zve ke sledování této akce.
Valašská Rallye odstartuje v sobotu 8. srpna v 7.00 na polygonu v Kopřivnici. Na posádky čeká 16 rychlostních zkoušek a trať dlouhá 534km. Cíl závodu je naplánovaný na neděli 9. srpna před 16 hodinou.
PR
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?