Pražská automobilová jezdkyně Sandra Pokorná si při Rally Bohemia zajistila titul nejrychlejší ženy v Mistrovství České republiky v rally pro rok 2019. Cíl daný před letošní sezónou byl tedy splněn, ale to neznamená, že by jedenatřicetiletá Sandra zahálela. Dalším plánem týmu byla účast na Rally Jeseníky, ale s ohledem na to, že byl tento sprint zrušený, dostaly věci rychlý spád.
„Tým okolo Sandry Pokorné se rozhodl posunout tuto jezdkyni v rally o level výše a posadit ji do vozu specifikace R5. Po konzultaci s několika zkušenými jezdci jsme zvolili vůz Ford Fiesta. Právě bohaté poznatky jezdců ukazují na to, že fiesta je příjemnější uživatelský vůz pro jezdce, který teprve začíná sbírat zkušenosti s er pětkami. To je i důvod, proč dcera neusedne do mé fabie. Sandra se tak stane teprve třetí ženou na světě, která usedne v rally za volant vozu specifikace R5. V Česku jí bude patřit po této stránce primát a primát bude držet i z pohledu značky, neboť obě ženy před ní volily jinou značku než Ford. Sandra má za sebou první testy a věřím, že si s touto výzvou poradí. Přijďte jí její premiéru zpříjemnit a povzbudit ji,“ prozradil nadcházející rally novinku Zdeněk Pokorný.
Rally Jeseníky svým zrušením uspíšily premiérový start Sandry Pokorné ve Fordu Fiesta R5. Ten si odbude pražská jezdkyně v sobotu 7. září 2019 při 1. Rally Kroměříž, závodu spadajícího do ČMPR.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?