Po vítězství na předchozí Rallye Šumava, odjížděl EuroOil-invelt team do Českého Krumlova pozitivně naladěn. Všichni v teamu věřili, že by Pech s Uhlem mohli trochu potrápit největší konkurenty ze Škody Motorsport, při světové premiéře jejich nové Fábie R5. To se však nestalo a tovární posádka nasadila s novým vozem nedostižné tempo.
„Po prvních dvou rychlostních zkouškách, jsme se začali soustředit na boj o druhou příčku. Vedoucího Honzu Kopeckého stíhat nešlo. Povedlo se nám během první etapy vytvořit drobný náskok na Filipa Mareše, který nám byl nejblíž, ale přesto jsme museli jet stále naplno. Rozestupy byly minimální,“ popisuje úvod soutěže Pech a pokračuje. „Druhý den se nám vůbec nepovedl. Těžce vytvořený náskok na druhém místě jsem mojí jezdeckou chybou prohospodařil při nedobrždění do jednoho z retardérů. Museli jsme se otočit a ještě couvnout a rázem byli třetí. Když se k tomu přidal na další rychlostní zkoušce ještě nefunkční posilovač řízení v našem Fordu, byla ztráta na Mareše víc jak 11s. Zbývali nám čtyři rychlostky, abychom se pokusili, vzít si druhou příčku zpátky. Bohužel sérii chybiček jsem dovršil při objíždění balíku slámy, kterým byla vytyčená jedna pomalá zatáčka. Vytočeným kolem v rejdu, jsem o něj zachytil v docela malé rychlosti. Praskla krajní spojovací tyč řízení a my nemohli dál pokračovat. Sice jsme to na místě za pomoci dobrovolných hasičů a jejich nářadí opravili a pak odjeli s Fordem po vlastní ose, ale závod byl pro nás ztracený. Taková chyba mě moc mrzí, prostě jsem zabral o pár centimetrů víc. Stejně by mě zajímala statistika za dobu mého závodění na pro nás pověrčivé 13-té rychlostce,“ zpytuje svědomí Pech.
EuroOil-invelt team gratuluje Škodovce k vydařené premiéře nové Fábie a posádce Mareš-Hloušek k druhému místu. Dalším závodem MČR v rallye budou v polovině června jihomoravské Hustopeče.
Odkaz na krátké video:
https://www.youtube.com/watch?v=cFhLUub9oSI
Zdroj: Media Václava Pecha
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.