 
            Automobilový tím L Racing prichádza po roku opäť v bohatej zostave na autodróm Slovakia Ring neďaleko Dunajskej Stredy. Tradičná Auto Show každoročne uzatvára pretekársku sezónu a zúčastňujú sa jej posádky nielen slovenských šampionátov rally či pretekov do vrchu.
L Racing sa postaví na štart exhibičnej Auto Show hneď s niekoľkými jazdcami a posádkami. Disciplínu rally aj pretekov do vrchu zastúpi zlaté jadro tímu. Chýbať nebude tradičná zostava - Vlastimil Majerčák a Michaela Vejačková s Fordom Fiesta R5 EVO, s ktorým nedávno získali titul FIA Zóny strednej Európy v rally (FIA CEZ). Trať, pozostávajúcu zo spleti rýchlostnej dráhy a obslužných komunikácií, si vyskúšajú aj Ján Lipták a Peter Lipták. Peter so svojím kopcovým Mitsubishi Lancer EVO IX. Chýbať nebude ani Marek Špavelko s manželkou Gabrielou Špavelkovou-Szenderákovou na Mitsubishi Lancer EVO IX. Predvedie sa tiež mladý talentovaný Betliarčan Denis Pavlík na kopcovej Škode Fabia A1400. Bonbónikom v zostave L Racing bude čerstvý víťaz Wales Rally GB v triede JWRC - Košičan Martin Koči. Spleť asfaltu, ale aj šotoliny, odjazdí na modernej Škode Fabia R5 z dielne Rexteam.
Ján Lipták: "Auto Show je príjemným spestrením po hlavnej sezóne. Stretávame sa tu nielen so zvyčajnou konkurenciou, ale aj s reklamnými partnermi, v príjemnom prostredí. Moja účasť závisí ešte od niekoľkých faktorov, no v prvom rade sa predvedú naše tradičné mená. Vítam pri tejto príležitosti u nás na Auto Show aj Martina Kočiho, víťaza JWRC vo Walese a vicemajstra sveta v triede juniorov."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?