Automobilový tím L Racing prichádza po roku opäť v bohatej zostave na autodróm Slovakia Ring neďaleko Dunajskej Stredy. Tradičná Auto Show každoročne uzatvára pretekársku sezónu a zúčastňujú sa jej posádky nielen slovenských šampionátov rally či pretekov do vrchu.
L Racing sa postaví na štart exhibičnej Auto Show hneď s niekoľkými jazdcami a posádkami. Disciplínu rally aj pretekov do vrchu zastúpi zlaté jadro tímu. Chýbať nebude tradičná zostava - Vlastimil Majerčák a Michaela Vejačková s Fordom Fiesta R5 EVO, s ktorým nedávno získali titul FIA Zóny strednej Európy v rally (FIA CEZ). Trať, pozostávajúcu zo spleti rýchlostnej dráhy a obslužných komunikácií, si vyskúšajú aj Ján Lipták a Peter Lipták. Peter so svojím kopcovým Mitsubishi Lancer EVO IX. Chýbať nebude ani Marek Špavelko s manželkou Gabrielou Špavelkovou-Szenderákovou na Mitsubishi Lancer EVO IX. Predvedie sa tiež mladý talentovaný Betliarčan Denis Pavlík na kopcovej Škode Fabia A1400. Bonbónikom v zostave L Racing bude čerstvý víťaz Wales Rally GB v triede JWRC - Košičan Martin Koči. Spleť asfaltu, ale aj šotoliny, odjazdí na modernej Škode Fabia R5 z dielne Rexteam.
Ján Lipták: "Auto Show je príjemným spestrením po hlavnej sezóne. Stretávame sa tu nielen so zvyčajnou konkurenciou, ale aj s reklamnými partnermi, v príjemnom prostredí. Moja účasť závisí ešte od niekoľkých faktorov, no v prvom rade sa predvedú naše tradičné mená. Vítam pri tejto príležitosti u nás na Auto Show aj Martina Kočiho, víťaza JWRC vo Walese a vicemajstra sveta v triede juniorov."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.