Uteklo to jako voda a Rallysprint série je za námi. Do Vsetína jsme se vypravili "relativně klidní". Stačí nám dojet do posledního bodovaného místa, říkali jsme si ...
Že sázka na jistotu není vždycky to pravé ořechové se ukázalo hned v první RZ. Přišel Semetín a my jeli bez interkomu. No, paráda. Oklepeme se a vyrážíme dál. Po druhé RZ nás pro jistotu začalo zlobit servo. To už bylo poměrně víc nepříjemné, chvíli jsme se báli, že půjdeme odevzdat výkaz. "Rendolf" se naštěstí umoudřil a my mohli pokračovat dál. V tuto chvíli jsme byli na 10. (tudíž posledním bodovaném místě) a bylo jasné, že teď už se klouzat nemůžeme. Honem vyndat druhou rezervu, dobře se v servise najíst a jdeme na to. Nutno dodat, že kluci s 208kama a Egon s Citroënem jeli nádhernou a rychlou jízdu, klobouk dolů.
Zkrátím to, podařilo se nám dojet na 4. místě ve 2WD a 2. místě ve třídě 5. Oba tyto výsledky stačily na titul v těchto třídách a my mohli slavit!
Děkujeme všem, že jste nás celou letošní sezonu hnali kupředu. Byla první společná a naprosto úžasná. Víme, kde zamakat, víme co zlepšit a strašně se těšíme, až se zase někde svezeme.
Děkujeme rodinám, mechanikům a všem, kteří to s námi prožívají. Není to vždy lehké, ale ty emoce na cílové rampě za to stojí :-)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.