 
            Uteklo to jako voda a Rallysprint série je za námi. Do Vsetína jsme se vypravili "relativně klidní". Stačí nám dojet do posledního bodovaného místa, říkali jsme si ...
Že sázka na jistotu není vždycky to pravé ořechové se ukázalo hned v první RZ. Přišel Semetín a my jeli bez interkomu. No, paráda. Oklepeme se a vyrážíme dál. Po druhé RZ nás pro jistotu začalo zlobit servo. To už bylo poměrně víc nepříjemné, chvíli jsme se báli, že půjdeme odevzdat výkaz. "Rendolf" se naštěstí umoudřil a my mohli pokračovat dál. V tuto chvíli jsme byli na 10. (tudíž posledním bodovaném místě) a bylo jasné, že teď už se klouzat nemůžeme. Honem vyndat druhou rezervu, dobře se v servise najíst a jdeme na to. Nutno dodat, že kluci s 208kama a Egon s Citroënem jeli nádhernou a rychlou jízdu, klobouk dolů.
Zkrátím to, podařilo se nám dojet na 4. místě ve 2WD a 2. místě ve třídě 5. Oba tyto výsledky stačily na titul v těchto třídách a my mohli slavit!
Děkujeme všem, že jste nás celou letošní sezonu hnali kupředu. Byla první společná a naprosto úžasná. Víme, kde zamakat, víme co zlepšit a strašně se těšíme, až se zase někde svezeme.
Děkujeme rodinám, mechanikům a všem, kteří to s námi prožívají. Není to vždy lehké, ale ty emoce na cílové rampě za to stojí :-)
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?