Václav Pech jun. s Petrem Uhlem zvítězili v posledních dvou ročnících Rallye Český Krumlov. Podaří se jim to i potřetí v řadě?
Václav Pech jun. s MINI před Rallye Český Krumlov
Rallye Český Krumlov je jednou z nejoblíbenějších českých rallye. Je to dáno tím, že se odehrává v krásné krajině jižních Čech v okolí historického Českého Krumlova a malebné krajiny horního toku Vltavy. Pro posádku EuroOil – invelt teamu Václav Pech jun. – Petr Uhel je to i jedna z nejúspěšnějších soutěží a Václav Pech jun. vysvětluje proč: „Českokrumlovskou rallye máme moc rádi kvůli její atmosféře, která se dá srovnat snad jedině s Barumkou. Je tady nádherné vyhlášení vítězů v Jelení zahradě pod českokrumlovským zámkem a s tisíci fanoušky má toto místo nepopsatelné kouzlo. Především však charakter a obtížnost rychlostních zkoušek dělají tuto rallye snad nejtěžší v celém šampionátu. Musíte zde zařadit i nutnou dávku taktiky, abyste měli správně obuté pneumatiky a nastavený podvozek auta na změny povrchů, a dosti často i na změny počasí.“
Pro Václava Pecha jun. s Petrem Uhlem, kteří opět odstartují se svým MINI John Cooper Works S2000 1,6 turbo, je Rallye Český Krumlov také soutěží, kde by rádi dohnali bodovou ztrátu, kterou utrpěli při předchozí Rallye Šumava. „Máme za sebou testování v okolí Blovic, kde jsme se soustředili hlavně na to, aby nás nepotkalo to, co na Šumavě, kde nám praskla kardanka. Ukázalo se, že šlo nejspíše o vadu materiálu. Nový díl jsme pečlivě rentgenovali, před testem i po něm, aby nás nepotkal stejný problém. Já jsem se také trochu rozjel, protože ostrých kilometrů jsme s Petrem letos odjeli jen opravdu málo,“ říká Václav Pech jun. k testování před soutěží.
Rallye Český Krumlov, kterou v minulosti již posádka Václav Pech jun. – Petr Uhel čtyřikrát vyhrála, startuje v pátek 22. května 2015 v 16:00 rychlostní zkoušku na výstavišti v Českých Budějovicích. Cíl je v sobotu 23. května po absolvování 14 rychlostních zkoušek v 17:18. „Moc rád bych pozval všechny fanoušky EuroOil – invelt teamu do Českého Krumlova,“ říká závěrem Václav Pech jun.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?