Jen dvě posádky, z celkového počtu 53 posádek soudobých vozů, se nedostavily k převzetí itineráře.
Celkem 51 posádek se v pátek 12. července 2013 postaví na start 40. Rally Bohemia, soutěže Evropského poháru rally (koeficient 10) a Mediasport mezinárodního mistrovství České republiky v rally, která odstartuje v 18:00 ze Staroměstského náměstí v Mladé Boleslavi. Jako první přejede přes startovní rampu soutěžní vůz Škoda Fabia S2000 týmu Škoda Motorsport a posádky Jan Kopecký – Pavel Dresler, průběžných lídrů ERC Mistrovství Evropy v rally.
Během středečního odpoledne si posádky v Mladé Boleslavi na ředitelství rally přebíraly itineráře a je potěšitelné, že z původního seznamu přihlášených vypadly jen dvě. Jedná se o Martina Kouřila, který měl odstartovat s Renaultem Clio 2,0 a posádku Petr Lukašík – Martina Mikulášková. Ti měli odstartovat s Hondou Civic 1,6 VTi. Do rally tedy odstartuje celkem 51 posádek se soudobými vozy. Z pole Rally Bohemia Legend se omluvili jen Petr Opolzer s Miroslavem Brabcem s vozem Wartburg 353 a Ladislav Kopelent se Zdeňkem Chýnovským se Škodou 110L. Diváci se tedy mohou těšit na 39 historických rally vozů.
Další informace o 40. Rally Bohemia najdete na stránkách www.rallybohemia.cz. Sledujte také oficiální Facebook profil na www.facebook.com/rallybohemia.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.