Robert Kořístka v Brodě se Subaru

rally valašská
rally valašská, foto: Pustějovský, Radim
Miroslav Vebr 1. listopadu 2012 21:13
Sdílej:

Letošní mistr dvoukolek a třídy 5 z rallysprintů Robert Kořístka se zapsal příznivcům rally do podvědomí ve spojení s Suzuki Ignis S1600. V Uherském Brodě usedne šestadvacetiletý jezdec do zcela jiného vozu a na jinou stranu, než je zvyklý.

Karlovický Robert Kořístka si zřejmě řekl, že v naší republice je nedostatek kvalitních navigátorů. Proto čerstvý mistr dvoukolek a třídy 5 z sprintů, usedne na horké sedadlo spolujezdce. V žádném případě nejde o opožděný aprílový žertík, ale krutou realitu. Premiéru si „Karel“ odbude při RallyShow Uherský Brod, která startuje v sobotu 10.listopadu 2012. Ten, kdo uslyší Kořístkův hlas v interkomu bude poloviční šílenec Zdeněk Zdráhala :-). Každý si jistě spočítá, co vzejde z toho, když se dají dohromady dva pološílenci :-). „Se Zdeňou jsme se tak dlouho hecovali, až padl návrh, abych s ním odjel nějaký volný podnik. A právě v Uherském Brodě k tomu bude ideální příležitost. Je pravdou, že nejraději držím volant v rukou, ale věřím, že se bát nebudu. Počítám s tím, že Zdráhala mne nebude v autě nijak šetřit. Určitě to však bude v klidu a spíše to budu já, kdo bude hecovat k rychlejší jízdě. Hlavně se chceme v Brodě bavit,“ prozradil k blížícímu startu Robert „Karel“ Kořístka.

Věříme, že Robertovi půjde počítání minut dobře a posádka nechytí penalizaci za pozdní nebo brzké příjezdy do časových kontrol. Obavy jsou spíše z toho, aby si Kořístka podvědomě neusedl za volant Subaru. V tom má Zdeněk Zdráhala jasno. „Pro jistotu usednu rychle do auta já, abych Karla předběhl :-). Věřím, že si užijeme v sobotu spoustu zábavy. Určitě nepojedeme na čas. Karel chce mít nadrobené v gatích, proto jede se mnou. Všechno to vyplynulo z hecu. Prý chce vidět, jak funguje auto. Je fakt, že je pro mne Markéta bez nadsázky nenahraditelná a mohl jsem se na ni spolehnout. Pevně však věřím, že Karel ví, která je pravá a levá zatáčka, a že se nezakoktá. Bát se v autě určitě nebude, ale bude tam sedět, jako buřt a na přejezdech připalovat jednu tyč za druhou,“ slibuje adrenalinový zážitek svému kamarádovi Zdeněk Zdráhala.

Tímto žádáme posádky startující v sobotu v Uherském Brodě, aby zbytečně nezastavovaly u dvojice Zdeněk Zdráhala – Robert „Karel“ Kořístka, neboť dým vycházející z auta není od ohně, nýbrž od cigaret zapálených spolujezdcem - novicem. Valašská posádka zve všechny přátelé a kamarády, aby je přišla povzbudit do Uherského Brodu.

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.