Letošní mistr dvoukolek a třídy 5 z rallysprintů Robert Kořístka se zapsal příznivcům rally do podvědomí ve spojení s Suzuki Ignis S1600. V Uherském Brodě usedne šestadvacetiletý jezdec do zcela jiného vozu a na jinou stranu, než je zvyklý.
Karlovický Robert Kořístka si zřejmě řekl, že v naší republice je nedostatek kvalitních navigátorů. Proto čerstvý mistr dvoukolek a třídy 5 z sprintů, usedne na horké sedadlo spolujezdce. V žádném případě nejde o opožděný aprílový žertík, ale krutou realitu. Premiéru si „Karel“ odbude při RallyShow Uherský Brod, která startuje v sobotu 10.listopadu 2012. Ten, kdo uslyší Kořístkův hlas v interkomu bude poloviční šílenec Zdeněk Zdráhala :-). Každý si jistě spočítá, co vzejde z toho, když se dají dohromady dva pološílenci :-). „Se Zdeňou jsme se tak dlouho hecovali, až padl návrh, abych s ním odjel nějaký volný podnik. A právě v Uherském Brodě k tomu bude ideální příležitost. Je pravdou, že nejraději držím volant v rukou, ale věřím, že se bát nebudu. Počítám s tím, že Zdráhala mne nebude v autě nijak šetřit. Určitě to však bude v klidu a spíše to budu já, kdo bude hecovat k rychlejší jízdě. Hlavně se chceme v Brodě bavit,“ prozradil k blížícímu startu Robert „Karel“ Kořístka.
Věříme, že Robertovi půjde počítání minut dobře a posádka nechytí penalizaci za pozdní nebo brzké příjezdy do časových kontrol. Obavy jsou spíše z toho, aby si Kořístka podvědomě neusedl za volant Subaru. V tom má Zdeněk Zdráhala jasno. „Pro jistotu usednu rychle do auta já, abych Karla předběhl :-). Věřím, že si užijeme v sobotu spoustu zábavy. Určitě nepojedeme na čas. Karel chce mít nadrobené v gatích, proto jede se mnou. Všechno to vyplynulo z hecu. Prý chce vidět, jak funguje auto. Je fakt, že je pro mne Markéta bez nadsázky nenahraditelná a mohl jsem se na ni spolehnout. Pevně však věřím, že Karel ví, která je pravá a levá zatáčka, a že se nezakoktá. Bát se v autě určitě nebude, ale bude tam sedět, jako buřt a na přejezdech připalovat jednu tyč za druhou,“ slibuje adrenalinový zážitek svému kamarádovi Zdeněk Zdráhala.
Tímto žádáme posádky startující v sobotu v Uherském Brodě, aby zbytečně nezastavovaly u dvojice Zdeněk Zdráhala – Robert „Karel“ Kořístka, neboť dým vycházející z auta není od ohně, nýbrž od cigaret zapálených spolujezdcem - novicem. Valašská posádka zve všechny přátelé a kamarády, aby je přišla povzbudit do Uherského Brodu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.