Robert Kořístka v Brodě se Subaru

rally valašská
rally valašská, foto: Pustějovský, Radim
Miroslav Vebr 1. listopadu 2012 21:13
Sdílej:

Letošní mistr dvoukolek a třídy 5 z rallysprintů Robert Kořístka se zapsal příznivcům rally do podvědomí ve spojení s Suzuki Ignis S1600. V Uherském Brodě usedne šestadvacetiletý jezdec do zcela jiného vozu a na jinou stranu, než je zvyklý.

Karlovický Robert Kořístka si zřejmě řekl, že v naší republice je nedostatek kvalitních navigátorů. Proto čerstvý mistr dvoukolek a třídy 5 z sprintů, usedne na horké sedadlo spolujezdce. V žádném případě nejde o opožděný aprílový žertík, ale krutou realitu. Premiéru si „Karel“ odbude při RallyShow Uherský Brod, která startuje v sobotu 10.listopadu 2012. Ten, kdo uslyší Kořístkův hlas v interkomu bude poloviční šílenec Zdeněk Zdráhala :-). Každý si jistě spočítá, co vzejde z toho, když se dají dohromady dva pološílenci :-). „Se Zdeňou jsme se tak dlouho hecovali, až padl návrh, abych s ním odjel nějaký volný podnik. A právě v Uherském Brodě k tomu bude ideální příležitost. Je pravdou, že nejraději držím volant v rukou, ale věřím, že se bát nebudu. Počítám s tím, že Zdráhala mne nebude v autě nijak šetřit. Určitě to však bude v klidu a spíše to budu já, kdo bude hecovat k rychlejší jízdě. Hlavně se chceme v Brodě bavit,“ prozradil k blížícímu startu Robert „Karel“ Kořístka.

Věříme, že Robertovi půjde počítání minut dobře a posádka nechytí penalizaci za pozdní nebo brzké příjezdy do časových kontrol. Obavy jsou spíše z toho, aby si Kořístka podvědomě neusedl za volant Subaru. V tom má Zdeněk Zdráhala jasno. „Pro jistotu usednu rychle do auta já, abych Karla předběhl :-). Věřím, že si užijeme v sobotu spoustu zábavy. Určitě nepojedeme na čas. Karel chce mít nadrobené v gatích, proto jede se mnou. Všechno to vyplynulo z hecu. Prý chce vidět, jak funguje auto. Je fakt, že je pro mne Markéta bez nadsázky nenahraditelná a mohl jsem se na ni spolehnout. Pevně však věřím, že Karel ví, která je pravá a levá zatáčka, a že se nezakoktá. Bát se v autě určitě nebude, ale bude tam sedět, jako buřt a na přejezdech připalovat jednu tyč za druhou,“ slibuje adrenalinový zážitek svému kamarádovi Zdeněk Zdráhala.

Tímto žádáme posádky startující v sobotu v Uherském Brodě, aby zbytečně nezastavovaly u dvojice Zdeněk Zdráhala – Robert „Karel“ Kořístka, neboť dým vycházející z auta není od ohně, nýbrž od cigaret zapálených spolujezdcem - novicem. Valašská posádka zve všechny přátelé a kamarády, aby je přišla povzbudit do Uherského Brodu.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.