V Pačejově to lépe nešlo

rally pačejov
rally pačejov, foto: Josef Vyšata, RallyZone.cz
Ondřej Krajča 24. srpna 2012 21:14
Sdílej:

Agropa Rally Pačejov patří k jedním z nejoblíbenějších sprintů sezóny a vždy se zde schází velká konkurence.

Díky termínu na začátku sprna do Pačejova jezdí rovněž některé posádky potestovat před Barum Rally a nejednak tomu bylo i při letošním ročníku. Na startu šesté soutěže rallysprintového mistrovství nechyběla ani posádka KRTZ Racing Teamu Patrik Rujbr – Richard Nesvadba a jejich Mitsubishi Lancer Evo X. Mezi jejich tradiční konkurenty ve třídě 3 přibyl v Pačejově ještě Jarek Orsák nebo Václav Kopáček, jenž tuto soutěž pojelavi právě jako test před nadcházející Barum Rally. Patrik s Richardem chtěli dojet hlavnd do cíle a získat důležité body do tabulky.Na úvod soutěže byly přichystány dva testy. Druhá rychlostní zkouška byla zároveň nejdelším testem soutěže s délkou přes šestnáct kilometrů. Patrik s Richardem zajeli na úvod devátý a na nejdelším testu soutěže desátý čas ve třídě 3 a to znamenalo prozatímní desáté místo ve třídě. „Ještě před startem jsme se s Patrikem domluvili, že pojedeme soutěž v klidu a pohodě, ať neublížíme autu, protože letošní sezona už stála dost peněz a do Barumky je málo času na případné opravy,“ říká před startem soutěže spolujezdec Richard Nesvadba.

Po první servisní zastávce čekaly opakované průjezdy úvodních dvou testů a a následovaly první dva průjezdy rychlostních zkoušek, které taktéž uzavřely celou soutěž. Při prvních průjezdech Doubravovicemi a Strážovicemi zajeli kluci dva deváté časy. Opakované průjezdy Komušínem a Čečelovicemi znamenaly dva desáté časy, což znamenalo stále desáté místo ve třídě 3 a tedy žádný důvod k radosti. „Po prostřední sekci jsme byli hodně zklamaní, protože pocitově nám připadlo, že už nejde moc zrychlit, ale pořád to nějak nestačilo na naše soupeře ve skupině, které většinou necháváme za námi,“  dodává pilot Patrik Rujbr.Do konce soutěže už zbývaly pouze dvě rychlostní zkoušky a to druhý průjezd Doubravovicemi a Strážovicemi. Až na posledním testu soutěže s kluci blýskli sedmým časem ve třídě, ale až desáté místo v cíli, je určitě velkým zklamáním.Náročné rychlostní zkoušky v okolí Horažďovic daly zabrat mnoha posádkám a některé z nich už vyhlížejí vrchol letošní sezóny, kterým bude na konci měsíce srpna Barum Czech Rally Zlín. I na této soutěži nebude chybět posádka Patrik Rujbr – Richard Nesvadba a tradičním Mitsubishi Lancer Evo X. Na letošní Barum Czech rally Zlín pojedou Patrik s Richardem se startovním číslem 60.

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.