Jako jeden ze zatím mála oznámil Jaromír Tarabus s týmem plány do následujících sezón. Letos jezdil převážně sprinty se starší technikou, příští rok však usedne do kvalitnějšího vozu.
Broznová posádka "velkého mistráku" z roku 2010 letos startovala spíše ve sprintech s méně konkurenceschopným Grande Punto S2000. Tato skutečnost by však měla být pro příští sezónu minulostí a posádka s opětovným složením Jaromír Tarabus - Daniel Trunkát se vrací do MMČR s kvalitní technikou.
Tou bude v následujích dvou letech Škoda Fabie S2000, kterou bude servisovat Kresta Racing. "Tento program je po zralé úvaze koncipován jako dvouletý, abychom měli šanci auto stoprocentně poznat a využívat zkušeností," upřesňuje v tiskové zprávě Daniel Trunkát a dodává: "Již dříve ohlášené rozhodnutí o sezoně strávené v zahraniční posouváme z těchto důvodů až na následující rok. V roce 2012 se zúčastníme kompletního programu Mezinárodního mistrovství České Republiky v rally, s výjimkou úvodní Jänner rallye. V případě příznivých okolností bychom se pak v závěru sezony rádi vrátili po čtyřleté přestávce na britskou rally do Walesu, kde se nám v minulosti líbilo i dařilo."
Jaromír Tarabus dá zasloužilému Grande Puntu na příští rok sbohem
"Moc se těším na sezonu a na spolupráci s Romanem Krestou a jeho týmem. S Romanem jsme v minulosti již nárazově spolupracovali v oblasti nastavení vozu, nyní však naše spolupráce nabývá zcela nový rozměr," uvádí v tiskové zprávě Jaromír Tarabus s tím, že již měl možnost absolvolat první test s tímto vozem.
Zdroj: Tisková zpráva www.tarabus.cz
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?