 
            Jako jeden ze zatím mála oznámil Jaromír Tarabus s týmem plány do následujících sezón. Letos jezdil převážně sprinty se starší technikou, příští rok však usedne do kvalitnějšího vozu.
Broznová posádka "velkého mistráku" z roku 2010 letos startovala spíše ve sprintech s méně konkurenceschopným Grande Punto S2000. Tato skutečnost by však měla být pro příští sezónu minulostí a posádka s opětovným složením Jaromír Tarabus - Daniel Trunkát se vrací do MMČR s kvalitní technikou.
Tou bude v následujích dvou letech Škoda Fabie S2000, kterou bude servisovat Kresta Racing. "Tento program je po zralé úvaze koncipován jako dvouletý, abychom měli šanci auto stoprocentně poznat a využívat zkušeností," upřesňuje v tiskové zprávě Daniel Trunkát a dodává: "Již dříve ohlášené rozhodnutí o sezoně strávené v zahraniční posouváme z těchto důvodů až na následující rok. V roce 2012 se zúčastníme kompletního programu Mezinárodního mistrovství České Republiky v rally, s výjimkou úvodní Jänner rallye. V případě příznivých okolností bychom se pak v závěru sezony rádi vrátili po čtyřleté přestávce na britskou rally do Walesu, kde se nám v minulosti líbilo i dařilo."
Jaromír Tarabus dá zasloužilému Grande Puntu na příští rok sbohem
"Moc se těším na sezonu a na spolupráci s Romanem Krestou a jeho týmem. S Romanem jsme v minulosti již nárazově spolupracovali v oblasti nastavení vozu, nyní však naše spolupráce nabývá zcela nový rozměr," uvádí v tiskové zprávě Jaromír Tarabus s tím, že již měl možnost absolvolat první test s tímto vozem.
Zdroj: Tisková zpráva www.tarabus.cz
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?