Jako jeden ze zatím mála oznámil Jaromír Tarabus s týmem plány do následujících sezón. Letos jezdil převážně sprinty se starší technikou, příští rok však usedne do kvalitnějšího vozu.
Broznová posádka "velkého mistráku" z roku 2010 letos startovala spíše ve sprintech s méně konkurenceschopným Grande Punto S2000. Tato skutečnost by však měla být pro příští sezónu minulostí a posádka s opětovným složením Jaromír Tarabus - Daniel Trunkát se vrací do MMČR s kvalitní technikou.
Tou bude v následujích dvou letech Škoda Fabie S2000, kterou bude servisovat Kresta Racing. "Tento program je po zralé úvaze koncipován jako dvouletý, abychom měli šanci auto stoprocentně poznat a využívat zkušeností," upřesňuje v tiskové zprávě Daniel Trunkát a dodává: "Již dříve ohlášené rozhodnutí o sezoně strávené v zahraniční posouváme z těchto důvodů až na následující rok. V roce 2012 se zúčastníme kompletního programu Mezinárodního mistrovství České Republiky v rally, s výjimkou úvodní Jänner rallye. V případě příznivých okolností bychom se pak v závěru sezony rádi vrátili po čtyřleté přestávce na britskou rally do Walesu, kde se nám v minulosti líbilo i dařilo."
Jaromír Tarabus dá zasloužilému Grande Puntu na příští rok sbohem
"Moc se těším na sezonu a na spolupráci s Romanem Krestou a jeho týmem. S Romanem jsme v minulosti již nárazově spolupracovali v oblasti nastavení vozu, nyní však naše spolupráce nabývá zcela nový rozměr," uvádí v tiskové zprávě Jaromír Tarabus s tím, že již měl možnost absolvolat první test s tímto vozem.
Zdroj: Tisková zpráva www.tarabus.cz
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?