Chcete si vyzkoušet své řidičské schopnosti? Jedinečnou příležitost máte 26. 12. od 9.00 hodin, kdy AMK rallysport Vysočina pořádá v bývalém vojenském prostoru Pístov Štěpánskou show.
Show se může zúčastnit každý, kdo si chce vyzkoušet své řidičské schopnosti na uzavřené trati podobné rychlostní zkoušce, na které jezdci jednotlivých tříd absolvují tři kola. Soutěž je vypsána pro tři objemové třídy do 1350ccm, od 1350 – 1850 ccm a konečně nad 1850 ccm. Pro přítomné diváky je připraveno zpestřením v podobě účasti pravidelného účastníka AutoCont mistrovství České republiky ve sprintrally Martina Hudce s Mitsubishi Lancer Evo VIII.
Za symbolické slosovatelné vstupné 30 Kč se mohou diváci dočkat i jednoho opožděného dárku pod stromeček. Vylosovaní šťastlivci se mohou těšit na svezení v Mitsubishi Lancer Evo VIII. Více informací získáte na www.rallyvysocina.cz
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?