Po dlouhé pauze, zaviněné zraněním ruky se v Jeseníkách vrátil za volant Škody Fabia Luboš Picek a nebýt „lhostejného“ přístupu startéra, mohl se společně s neteří Martinou radovat z bronzu ve své třídě v předposledním podniku AutoCont MČR ve sprintrally.
Pro oba a zejména pro Martinu jsou Jeseníky srdeční záležitostí. Martina si zde odbyla svou soutěžní premiéru a tak bylo o motivaci postaráno. Na start se však společně Luboš s Martinou postavili trochu obezřetněji, cíl byl jasný, opět si po dlouhé pauze na sebe zvyknout a hlavně neudělat chybu a neublížit autu před „domácí“ rally Bohemia. Přeci jen, oslabená ruka po zranění a absence ostrých kilometrů se musela někde projevit.
V jejich opětovném seznamování jim ani nepomohly první dvě vložky soutěže, které vypadaly jak „letecký den“ uprostřed lesa. "První dvě vložky byly opravdu strašně rychlé, ale myslím, že jsme se s tím oba popasovali velmi dobře, byla to pro nás oba výzva," řekla Martina Picková.
Po zdárném absolvování prvních „leteckých“ měřených úseků přišly další trable, které vlastně rozhodly o čtvrtém místě ve třídě A5. "Měli jsme před sebou asi 15 minutovou díru. Na dvou startech jsme čekali podle předpisů. Ale na třetí RZ nás “laxní” přístup startéra připravil o třetí místo. Startér nám neukázal, že máme jen minutu do startu a neukázal nám ani kartičku s 30s do startu," hořekovali Luboš s Martinou v cíli.
Nic naplat, přesto, že si posádka z kraje loupežníka Rumcajse přivezla domů bramboru, pozitivem bylo zdárné dokončení soutěže a auto bez vážnější újmy.
Dalším podnikem, na kterém se Luboš Picek s Fabií objeví, bude mladoboleslavská rally Bohemia, kde Martinu na místě spolujezdce vystřídá Radek Koťátko.
AZ Pneu Rally Jeseníky třída A5
1. Kopáček Václav jun. / Picka Petr Škoda Fabia A 00:47:22.62. Čonka Robert / Venclík Jakub Škoda Felicia Kit Car A +1:45,73. Lošťák Martin / Wimmer Jiří Škoda Felicia A 2:26,14. Picek Luboš / Picková Martina Škoda Fabia A 2:29,4
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.