 
            Posádka Dalibor Slivka – Martina Picková, jedoucí s vozem Škoda Fabia tříd A5, bojovala na Vyškovské Admiral rally od začátku o čelní pozice ve své třídě. Bohužel jim tento úspěch nebyl souzen a z boje o medailové umístění je vyřadila technika vozu.
Na začátku soutěže bylo jasné co je cílem posádky, hlavně dovézt auto do cíle a nasbírat další cenné zkušenosti. Soutěž začal Dalibor s Martinou třetím časem v úvodní vložce, což bylo velké povzbuzení, které vyústilo k dalšímu zlepšení. Na dalších dvou vložkách obsadili druhá místa za suverénním Březíkem s kitovou felicií.
Skvělý začátek, z kterého pramenil boj o druhé místo s Jirkou Šutrem, dostal trhlinu na páté vložce. Došlo ke ztrátě více jak minuty, kterou zapříčinila porucha palivového čerpadla. "Asi 1,5 kilometru před cílem páté vložky došlo k poruše palivového čerpadla, které jsme před šestou vložkou provizorně opravili," řekla Martina Picková. Zdálo se, že se oprava zdařila, což naznačoval druhý čas v šesté vložce a tak následný servis probíhal v poklidu. Bohužel to byl velký omyl. "V servisní zóně jsme mysleli, že závada je odstraněna a do sedmé vložky jsme odstartovali s tím, že budeme bojovat o třetí místo," naznačila Martina Picková. Těsně před cílem však přišla pohroma. "Před cílem se závada projevila opět tím, že došlo k poruše motoru. Snažili jsme se to opravit, ale závada byla vážnější a tak jsme se rozhodli odstoupit, aby nedošlo k většímu poškození motoru," doplnila Martina Picková.
"S odstraněním závady se nám také snažila pomoci posádka Jakub Urban – Jirka Švec, za což bychom jim chtěli poděkovat. Jinak soutěž se nám oběma líbila a myslím, že nám tratě sedly. Bohužel jsme cíl vinou techniky neviděli, ale i o tom je rally…." uzavřela Martina Picková.
Další soutěží, na které se Škoda Fabia objeví, by měl být další podnik AutoCont MČR ve sprintrally, kterým bude 2. - 3. října AZ Pneu rally Jeseníky. Za volantem s již uzdraveným Lubošem Pickem.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?