Po dnešní volbě je už jasné, kdo se na Barum Czech rally Zlín představí s vozem Peugeot 207 S2000 od Kronosu. Vítězem se stal MARTIN PROKOP.
Od dnešního rána probíhalo v Praze hlasování motoristických novinářů, promotéra českého mezinárodního mistrovství a zástupců společnosti Kronos o tom, kdo se představí při letošní Barum Czech rally Zlín s vozem Peugeot 207 S2000 v rámci projektu BFGoodrich Drivers Team 2009. Společnost Kronos poskytne vybranému jezdci vůz a start zainvestuje společnost BFGoodrich. Po loňské úspěšné premiéře tohoto projektu s Pavlem Valouškem za volantem, se i letos sveze čeký pilot ve špičkovém voze při vrcholné soutěži MMČR a IRC. Tajná volba probíhala od deseti hodin dopoledne a po sečtení hlasů se vítězem a českým BFGoodrich Driverem pro rok 2009 stal Marin Prokop. Juniorský Mistr světa pro rok 2009 a vítěz projektu BFGoodrich Drivers Team 2009 pro ČR.Ten byl zvolen z pětice finálových jezdců, ve které byli kromě vítěze ještě nominováni Jan Černý, Jaroslav Orsák, Jaromír Tarabus a Eva Vykydalová. Některá jména jsou překvapením, jiná se dala v nominaci čekat.V následujících dnech a týdnech, které zbývají do startu Barum Czech rally Zlín, čeká vítěznou posádku návštěva sídla společnosti Kronos v Belgii a seznámení se s vozem Peugeot 207 S2000. Po té se již na českém území odehraje test vozu a vše bude směřovat k dosažení co nejlepšího výsledku na letošní Barumce.Vítězi jménem redakce gratulujeme.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?