 
            Po dnešní volbě je už jasné, kdo se na Barum Czech rally Zlín představí s vozem Peugeot 207 S2000 od Kronosu. Vítězem se stal MARTIN PROKOP.
Od dnešního rána probíhalo v Praze hlasování motoristických novinářů, promotéra českého mezinárodního mistrovství a zástupců společnosti Kronos o tom, kdo se představí při letošní Barum Czech rally Zlín s vozem Peugeot 207 S2000 v rámci projektu BFGoodrich Drivers Team 2009. Společnost Kronos poskytne vybranému jezdci vůz a start zainvestuje společnost BFGoodrich. Po loňské úspěšné premiéře tohoto projektu s Pavlem Valouškem za volantem, se i letos sveze čeký pilot ve špičkovém voze při vrcholné soutěži MMČR a IRC. Tajná volba probíhala od deseti hodin dopoledne a po sečtení hlasů se vítězem a českým BFGoodrich Driverem pro rok 2009 stal Marin Prokop. Juniorský Mistr světa pro rok 2009 a vítěz projektu BFGoodrich Drivers Team 2009 pro ČR.Ten byl zvolen z pětice finálových jezdců, ve které byli kromě vítěze ještě nominováni Jan Černý, Jaroslav Orsák, Jaromír Tarabus a Eva Vykydalová. Některá jména jsou překvapením, jiná se dala v nominaci čekat.V následujících dnech a týdnech, které zbývají do startu Barum Czech rally Zlín, čeká vítěznou posádku návštěva sídla společnosti Kronos v Belgii a seznámení se s vozem Peugeot 207 S2000. Po té se již na českém území odehraje test vozu a vše bude směřovat k dosažení co nejlepšího výsledku na letošní Barumce.Vítězi jménem redakce gratulujeme.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?