Systém přihlašování na jubilejní 30. ročník Rally Vyškov byl spuštěný a pořadatelé už evidují první přihlášené posádky. Vzhledem k tomu, že se vyškovská soutěž letos uskuteční hned v následujícím týdnu po Barum Rally ve Zlíně, je uzávěrka přihlášek stanovená na neděli 28. 8. ve 22:00, přičemž v tento den finišuje právě zmíněná tradiční událost. Pořadatelé Rally Vyškov budou proto vracet startovné včas přihlášeným posádkám v plné výši i po jejich následném odhlášení po uzávěrce, pokud by vznikly neočekávané důvody k odhlášení na předešlé Barum Rally.
„Posádkám, které se účastnily Barum Rally a budou se muset z různých důvodů odhlásit, budeme vracet startovné v plné výši i v týdnu po uzávěrce. Chceme tak umožnit včasné přihlášení všem posádkám bez jakýchkoliv obav z neočekávaných problémů,“ vysvětluje zástupce ředitele Rally Vyškov Michal Palásek.
„Bohužel jsme nuceni na poslední chvíli vynechat tradiční a kultovní úsek, průjezd račickým zámkem na rychlostní zkoušce Račická. Majitel soukromého pozemku a zámku, přes který vedla trať rychlostní zkoušky, nám neumožní průjezd. Tento úsek proto bude nahrazen průjezdem obcí a rychlostní zkouška bude lehce zkrácena. Nás tak čeká dodatečná změna itineráře,“ dodává dále čerstvou novinku Michal Palásek.
Pořadatelé děkují městu Vyškov, které spolufinancuje jubilejní XXX. Rally Vyškov 2022.
Další novinky budou pořadatelé postupně zveřejňovat v nejbližší době. Veškeré informace o Rally Vyškov 2022 jsou průběžně aktualizovány na webové stránce www.rallyvyskov.cz. Zajímavý obsah je možné sledovat také na profilech Rally Vyškov na Facebooku nebo Instagramu.
Rally Vyškov na sociálních sítích:
Facebook: https://www.facebook.com/rallyvyskov
Instagram: https://www.instagram.com/rallyvyskov
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCcUO86Y6qVRSHpcpg1G73Hg
Bc. Lukáš Chum, tiskový mluvčí
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?