Filip Mareš letos potřetí třetí

Rally Hustopeče (CZE)
Rally Hustopeče (CZE), foto: Jakub Daniel Machálek, RallyZone.cz
RallyZone.cz 24. června 2021 13:06
Sdílej:

Mistrovství České republiky v automobilových soutěžích má za sebou své třetí letošní pokračování. Potřetí v této sezóně dokončila na bronzovém stupínku posádka hájící barvy LAURETA AUTO ŠKODA TEAMU, ve složení Filip Mareš a Radovan Bucha.

Do jihomoravské soutěže vstoupila tradičně zbarvená Fabia Rally2 evo sérii třetích nejrychlejších časů a stejná pozice Filipovi s Radkem patřila i po úvodní etapě závodu. Ještě vyšším tempem se boleslavská dvojice prezentovala ve druhé, sobotní etapě. I v ní ale nakonec obsadila třetí příčku, byť odstup na nejrychlejší byl jen v řádu několika vteřin. „Mám z našeho výkonu v Hustopečích docela radost. Nejméně se nám dařilo v obou průjezdech RZ Němčičky, kde jsme ztratili v součtu nejvíce času. V ostatních RZ jsme se dokázali stabilně držet s malým odstupem za Kopeckým a Pechem, kteří bojovali o vítězství," hodnotí pozitivně výkon celého týmu Filip Mareš a pokračuje: „Ve druhé etapě se nám povedlo je tu a tam i porážet, i přesto, že v prvním průjezdu nejdelší RZ nás připravila o lepší čas hloupá situace. Po jednom z šotolinových úseků uvízl v disku velký kámen. To způsobilo nemalé vibrace, podobné těm, které značí defekt pneumatiky. V těžkém úzkém sjezdu do Diváků jsme museli zpomalit a tím výrazně ztratili. Až po necelých třech kilometrech, při technickém průjezdu obcí, kámen vypadl a ukázalo se, že naštěstí nejde o defekt," podělil se Filip Mareš o zajímavou zkušenost.

Spokojený s výkonem posádky i týmu, byl i Pavel Paickr za Entry Engineering: „Posádka i nový vůz fungovali skvěle a daří se nám držet předsezónního plánu. Po Filipovi s Radkem chceme, aby šli krok za krokem, což na 100 % plní. Bodově je mistrovství stále otevřené. V Hustopečích jsme byli objektivně nejblíže bojům o vítězství, a to i za situace, kdy nikdo z posádek před námi nemohl polevit. Na tom chceme stavět na domácí Bohemii, která je i pro naši společnost velmi důležitá."

Nyní se už celý tým připravuje na první z vrcholů domácí soutěžácké scény, kterým bude červencová Rally Bohemia s centrem v Mladé Boleslavi. Na jejím startu se očekává ještě silnější konkurence, než tomu bylo v dosud odjetých závodech MČR. „Nemáme v úmyslu polevit z našeho úsilí přiblížit se bojům o vítězství. Bohemia je naší domácí soutěží, pořadatel navíc připravil i zcela nové úseky, což vždy vítáme. Už teď se těšíme, až v ulicích Mladé Boleslavi odstartujeme do první RZ," doplňuje Radovan Bucha, pro nějž půjde o jedenáctý start po boku Filipa Mareše.

Celý LAURETA AUTO ŠKODA TEAM děkuje za podporu všem svým partnerům a fanouškům, kteří u tratí Rally Hustopeče byli v hojných zástupech.

PR

Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.