1. kvalifikace v Oscherslebenu pro Maserati

Bartels/Scheider
Bartels/Scheider, foto: www.auto-news.cz | Michal Příhoda
Karel Bařina 27. srpna 2005 13:20
Sdílej:

Na prvních dvou místech jsou zatím velmi vyrovnané posádky Bartels/Scheider a Babini/Biagi. Výrazně jim konkuruje pouze zlepšující se Corvette s posádkou Hezemans/Kumpen/Longin.

Pro tuto posádku je ostatně Oschersleben něco jako domácí okruh a od žlutého autíčka jsou zde velká očekávání. Příliš moc se nedaří favoritům, brněnští vítězové Lamy/Gardel jsou s Ferrari 550 Maranello až devátí, Bertolini/Wendlinger s Maserati o místo před nimi. Také posádka Peter/Zwaan/Zani si zde se svým Maserati pravděpodobně v kvalifikaci slibovala více. Naopak Deletranz s Piccinim jsou na čtvrtém místě spokojeni.Ve třídě GT2 byli výrazně nejrychlejší Collard/Sugden, celkově na 14. místě. Českému týmu Vonka/Nurminen/Casadei se kvalifikace nepovedla podle představ a je s naprosto nekonkurenceschopným časem předposlední.Výsledky kvalifikaceFoto: Auto News Network
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.