Prohlášení jezdců po kvalifikaci

Buncombe/Peter/Rusinov
Buncombe/Peter/Rusinov, foto: www.auto-news.cz | Michal Příhoda
Karel Bařina 25. června 2005 23:40
Sdílej:

GT1 ovládli Maserati Petera, Bertoliniho a Bartelse. V GT2 nejrychlejší Lieb, Kaufmann a Sugden.

GT1 Philip Peter (JMB Racing - Maserati MC12 GT1): Tohle je v podstatě můj domácí závod - Vídeň je blízko. Auta Red Bullu jsou dobrá a po včerejšku technici odvedli výbornou a rychlou práci při opravě. Déšť? Miluji déšť! Nic by se pro mě neměnilo. Nevím tedy, co by na to říkal můj týmový kolega. Andrea Bertolini (JMB Racing - Maserati MC12 GT1): Philip je rychlý na vodě...takže déšť by ideální nebyl. Ale GT1 jsou teď vyrovnané, uvidíme zítra. Michael Bartels (Vitaphone Racing Team - Maserati MC12 GT1): S výkonem auta v kvalifikaci jsme spokojeni. Ale hlavně musím uznat rychlost našich soupeřů, kteří zajeli velmi rychle i s hmotnostním hendikepem 100 kg. Jsou stále konkurenceschopní. Na závod se těším. Pneumatiky jsou dobré. Loni jsme tu vyhráli. Dneska odpoledne jsme se soustředili na nastavení. Moje kvalifikační kolo bylo čisté. Očekávám těžký a vyrovnaný závod. Déšť neočekávám, měli bychom být spokojeni. Maserati nám ve všem pomáhá, máme šanci uspět. GT2 Marc Lieb (GruppeM Racing - Porshe 996 GT3 RSR): Jsem šťastný, můj první závod v GT na jedné z mých nejoblíbenějších tratí a hned pole-position. Okruh hodně klouže, záleží na stavu pneumatik. Nebude to jednoduché, ale máme dobré auto a na zítra se těším. Jsme spokojeni. Wolfgang Kaufmann (Renauer Motorsport Team - Porsche 996 GT3 RS): Jsem rád, že jsem na tiskové konferenci, druhý v kvalifikaci. Měli jsme nějaké problémy, ale vše jsme vyřešili včas a těším se na zítřejší závod. Nefungovala nám převodovka a brzdy byly špatné. Zítra je pravděpodobný déšť, ale toho se nebojíme. Závody na vodě mám rád, mělo by to pro nás být dobré. Tim Sugden (GruppeM Racing - Porsche 996 GT3 RSR): Po první části kvalifikaci jsme byli zklamaní a ve druhé se to už nedalo moc vylepšit, už to hodně klouzalo. Déšť by byl zajímavý, mělo by se nám dařit. Foto: Auto-News Network
Témata:
Stalo se
Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.

Novinky ze světa EV
Xiaomi YU7

Xiaomi YU7 vypadá jako Ferrari, ujede přes 800 km a chce zničit "bestseller" Tesla Model Y

Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Toyota RAV4 (2026): Chytřejší hybrid, až 100 km na elektřinu a technologie budoucnosti

Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.

Novinky ze světa EV
Na mnichovském veletrhu IAA Mobility odhalí Kia svůj nejnovější model v segmentu elektromobilů.

Nová Kia EV5: Elektrické SUV s dojezdem až 720 km přijde v roce 2026

Korejská automobilka Kia rozšiřuje svou elektrickou flotilu. Na veletrhu IAA Mobility v Mnichově představí nový model EV5, který se v Evropě začne prodávat začátkem roku 2026. Elektromobil nabídne dojezd až 720 kilometrů a dva typy pohonu.