Již za čtrnáct dní se na okruhu Sebringu uskuteční tradiční dvanáctihodinový závod v rámci série IMSA SportsCar Championship. Tovární tým Ford nakonec nasadí o jeden vůz navíc.
Tým Chipa Ganassiho nastoupil do úvodní čtyřiadvacetihodinovky v Daytoně se čtyřmi vozy GT. Dva patřily do americké série a další dva byly z Mistrovství světa vytrvalostních závodů. Po zbytek sezony IMSA už měly zůstat jen dva domácí fordy, nicméně všechno je jinak.
Olivier Pla a Stefan Mücke, kteří absolvují kompletní sezonu WEC, dorazí znovu na Floridu a v Sebringu nastoupí s Fordem číslo 68, v němž se budou střídat s Billy Johnsonem. Čtvrtý vůz Harryho Tincknella a Andyho Priaulxe zůstane ve Velké Británii.
„Je to další skvělá příležitost spolupráce našich týmů pro WEC a IMSA, díky které můžeme sdílet důležitá data. Neexistuje mnoho příležitostí takto spolu závodit a pokud se ta šance naskytne, snažíme se ji využít na maximum,“ prohlásil Chip Ganassi.
Ford vyhrál předchozí čtyřiadvacetihodinovku v Daytoně, o polovinu kratší závod v Sebringu je jeho dalším cílem. Loni nasadil Ford jen dva vozy, přičemž nejlepšího výsledku, pátého místa, dosáhli Scott Dixon, Ryan Briscoe a Richard Westbrook.
Nasazení čtvrtého vozu brání příprava na kolektivní testování WEC, které se uskuteční čtrnáct dní po Sebringu na italském okruhu Monza.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?