Dvoudenní kolektivní testování na okruhu v Sebringu se stalo doménou prototypů Cadillac DPi-V.R, které v obou dnech obsadily první tři příčky. Testů v seriálu IMSA SportsCar Championship se zúčastnil i bývalý pilot formule 1 a IndyCar Juan Pablo Montoya a hned pokukoval po závodním angažmá.
Nejrychlejších časů jsme se dočkali na závěr testů, kdy Jordan Taylor objel jedno kolo za 1:49.600. O pouhých padesát jedna setin za ním skončil Filipe Albuquerque a dalších 36 setin ztratil třetí Dane Cameron. Prototypy Cadillac tak na hrbolatém Sebringu nenašly soupeře a jako jediní se dostaly pod hranici jedné minuty a padesáti vteřin.
Prototypy ORECA, Ligier Nissan a Mazda výrazně ztrácely a nejrychlejší Stephen Simpson s ORECOU měl o sedm desetin pomalejší čas. Naopak poslední Renger van der Zande měl s vozem Riley/Multimatic ztrátu 2,3 sekundy.
Na závěr testovacího dne přeskočila Corvetta v rukou Jana Magnussena dominují fordy zaznamenala čas 1:58.525. Dirk Werner s novým Porsche 911 byl pomalejší jen o šest tisícin a až třetí v kategorii GTLM byl nakonec Ford Ryana Briscoa.
Šesté místo v GTLM patřilo Ferrari 488 týmu Risi Competizione, s nímž se v Sebringu vozil i dvojnásobný vítěz Indianapolis 500 Juan Pablo Montoya. Kolumbijec se nechal slyšet, že by svezení s Ferrari nenechal jen u testů a rád by své zkušenosti rozšířil i na závod. Na dvanáctihodinovku v Sebringu má však Risi Competizione potvrzenou posádku ve složení Toni Vilander, Giancarlo Fisichella a James Calado. Na 24h v Le Mans však Calado pojede za tým AF Corse a sedačka v americkém ferrari je zatím neobsazená.
V kategorii PC zůstal na čele navzdory absenci v odpoledním testu tým Starworks Motorsport a v GTD byl s vozem Porsche 911 GT3 R nadále nejrychlejší Colin Braun z týmu CORE autosport.
Výsledky třetího testuVýsledky čtvrtého testu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?