Nové prototypy Cadillac DPi-V.R stále udržují nedosažitelné tempo pro své soupeře. Přestože komisaři v rámci Balance of Performance zasáhli do výkonu těchto prototypů, první testovací den na okruhu Sebring patřil této značce.
Komisaři série IMSA SportsCar Championship zasáhli do výkonu prototypů Cadillac, které dominovaly uplynulé čtyřiadvacetihodinovce v Daytoně. Nicméně i tak tyto vozy zajely absolutně nejrychlejší časy v kolektivním testování v Sebringu, kde se v březnu uskuteční tradiční dvanáctihodinovka.
Nejrychlejší čas zajel Filipe Albuquerque z týmu Action Express Racing. S hodnotou 1:49.759 byl dokonce o vteřinu a půl rychlejší než loňský vítěz kvalifikace. Albuquerque za sebou s rozdílem tří deseti nechal týmového kolegu Dana Camerona a třetí místo patřilo Jordanu Taylorovi.
Prototypy Cadillac se jako jediní dostaly pod hodnotu jedné minuty a jednapadesáti vteřin. Ostatní vozy dosahovaly úrovně z loňského roku a nejrychlejším konkurentem byl Ligier JS P217 v rukou Oliviera Pla – 1:51.313.
V kategorii GTLM si pomyslné vítězství odnesl Ford, který obsadil první dvě příčky. V Sebringu mimo jiné plánuje nasadit třetí vůz, byť oficiálního potvrzení bychom se měli dočkat v průběhu příštího týdne.
V kategorii GTD byl nejrychlejší Colin Braun s Porsche 911 a v kategorii PC zajel nejlepší čas Scott Mayer z týmu Starworks Motorsport.
Výsledky prvního testuVýsledky druhého testu
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?