Nové prototypy Cadillac DPi-V.R stále udržují nedosažitelné tempo pro své soupeře. Přestože komisaři v rámci Balance of Performance zasáhli do výkonu těchto prototypů, první testovací den na okruhu Sebring patřil této značce.
Komisaři série IMSA SportsCar Championship zasáhli do výkonu prototypů Cadillac, které dominovaly uplynulé čtyřiadvacetihodinovce v Daytoně. Nicméně i tak tyto vozy zajely absolutně nejrychlejší časy v kolektivním testování v Sebringu, kde se v březnu uskuteční tradiční dvanáctihodinovka.
Nejrychlejší čas zajel Filipe Albuquerque z týmu Action Express Racing. S hodnotou 1:49.759 byl dokonce o vteřinu a půl rychlejší než loňský vítěz kvalifikace. Albuquerque za sebou s rozdílem tří deseti nechal týmového kolegu Dana Camerona a třetí místo patřilo Jordanu Taylorovi.
Prototypy Cadillac se jako jediní dostaly pod hodnotu jedné minuty a jednapadesáti vteřin. Ostatní vozy dosahovaly úrovně z loňského roku a nejrychlejším konkurentem byl Ligier JS P217 v rukou Oliviera Pla – 1:51.313.
V kategorii GTLM si pomyslné vítězství odnesl Ford, který obsadil první dvě příčky. V Sebringu mimo jiné plánuje nasadit třetí vůz, byť oficiálního potvrzení bychom se měli dočkat v průběhu příštího týdne.
V kategorii GTD byl nejrychlejší Colin Braun s Porsche 911 a v kategorii PC zajel nejlepší čas Scott Mayer z týmu Starworks Motorsport.
Výsledky prvního testuVýsledky druhého testu
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?