Nové prototypy Cadillac DPi-V.R stále udržují nedosažitelné tempo pro své soupeře. Přestože komisaři v rámci Balance of Performance zasáhli do výkonu těchto prototypů, první testovací den na okruhu Sebring patřil této značce.
Komisaři série IMSA SportsCar Championship zasáhli do výkonu prototypů Cadillac, které dominovaly uplynulé čtyřiadvacetihodinovce v Daytoně. Nicméně i tak tyto vozy zajely absolutně nejrychlejší časy v kolektivním testování v Sebringu, kde se v březnu uskuteční tradiční dvanáctihodinovka.
Nejrychlejší čas zajel Filipe Albuquerque z týmu Action Express Racing. S hodnotou 1:49.759 byl dokonce o vteřinu a půl rychlejší než loňský vítěz kvalifikace. Albuquerque za sebou s rozdílem tří deseti nechal týmového kolegu Dana Camerona a třetí místo patřilo Jordanu Taylorovi.
Prototypy Cadillac se jako jediní dostaly pod hodnotu jedné minuty a jednapadesáti vteřin. Ostatní vozy dosahovaly úrovně z loňského roku a nejrychlejším konkurentem byl Ligier JS P217 v rukou Oliviera Pla – 1:51.313.
V kategorii GTLM si pomyslné vítězství odnesl Ford, který obsadil první dvě příčky. V Sebringu mimo jiné plánuje nasadit třetí vůz, byť oficiálního potvrzení bychom se měli dočkat v průběhu příštího týdne.
V kategorii GTD byl nejrychlejší Colin Braun s Porsche 911 a v kategorii PC zajel nejlepší čas Scott Mayer z týmu Starworks Motorsport.
Výsledky prvního testuVýsledky druhého testu
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?