Tým Manor Endurance Racing Limited je prvním týmem, který se spojil s Ginettou a od sezóny 2018 míří do kategorie nejrychlejších prototypů.
Anglická stáj, kterou založili bývalí šéfové týmu F1, se do světa vytrvalostního mistrovství světa poprvé zapojila v loňské sezóně a jejím hlavním cílem bylo sbírat zkušenosti a pokusit se o co nejlepší výsledek. Skutečnost, že tým nemá co ztratit, ale naopak může jen získat, dokládá i její konečné poslední místo v šampionátu, když nejlepším výsledkem bylo 5. místo v závodě na Nürburgringu.
Britský tým však nyní přeci jen dosáhl svého prvenství - je prvním týmem, který se dohodl s výrobcem sportovních a závodních vozidel Ginetta a v sezóně 2018 nastoupí s jejich nově vyvíjeným prototypem na start World Endurance Championship v kategorii LMP1.
Sportovní ředitel týmu Greame Lowdon tuto skutečnost okomentoval pro Autosport: „S ohledem na současnou situaci v kategorii P1 si myslíme, že sezóna 2018 bude tím správným okamžikem pro vstup Manoru mezi soukromé týmy této nejvyšší kategorie. Již nějakou dobu jsme s Ginettou v kontaktu a máme za to, že v kategorii P1 můžeme dále rozvinout svůj potenciál, který jsme dříve uplatňovali při vývoji a stavbě vlastních vozů. Vše samozřejmě závisí na financích, ale pokud náš plán nezačneme naplňovat již nyní, tak jej nikdy neuskutečníme. A pokud nebude náš nový model úspěšný, zůstaneme dál v kategorii LMP2. Je to pro nás cesta dalšího rozvoje, nikoliv alternativa, takže stále zůstáváme součástí skupiny slabších prototypů P2, to je náš primární cíl, se kterým jsme tento tým budovali a se kterým jsme vstoupili do WEC. Sezónu 2017 odjedeme s Orecou, resp. místo loňských šasi 05 nyní připravujeme dvě jejich nová šasi 07 pro kompletní letošní sezónu.“
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?