Před 4 týdny oznámil australský matador Mark Webber ukončení své aktivní závodní kariéry. V tu chvíli se začaly množit různé spekulace o možném nástupci. Týden po tomto prohlášení přišla další zásadní zpráva, když Audi oznámilo konec svého působení ve WEC.
S přihlédnutím k okolnostem uvedeným v záhlaví se v rámci uplynulého závodního víkendu v Šanghaji hodně diskutovala možnost, že na uvolněnou sedačku v týmu Porsche by se mohl přesunout někdo ze šestice stávajících pilotů Audi.
„Je to velice zajímavá situace, všech šest jezdců Audi je pro příští sezónu volných. Jsou to špičkoví piloti s dlouhodobými zkušenostmi z vytrvalostního mistrovství světa,“ okomentoval tuto otázku Andreas Seidl, týmový šéf Porsche a dodal: „ale pro nás to v tuto chvíli není žádné téma. V našem seznamu jsou jiná jména a některá z nich hodně vysoko.“ (o možných kandidátech jsme vás informovali ZDE)
Žádné další informace ale nikdo z týmu Porsche nechtěl prozradit. Serveru Motorsport.com se nicméně přeci jen podařilo zjistit, že rozhodnutí o náhradě Marka Webbera již padlo a kdo je oním vyvoleným.
Podle zatím nepotvrzených zpráv se do uvolněné sedačky má posadit Nick Tandy. Tento 31 letý zkušený jezdec byl v roce 2015 členem vítězné posádky, která triumfovala v kategorii LMGTE v závodě Le Mans. Od té doby byl Tandy, společně s protikandidátem Earlem Bamberem, součástí továrního týmu Porsche, který se účastnil americké série IMSA. Letos se také znovu vrátil do Le Mans, ale nepodařilo se mu navázat na loňské vítězství, když jejich vůz nedojel do cíle.
V tuto chvíli ještě není zcela jasné, zda Tandy v roce 2017 doplní posádku Brendon Hartley/Timo Bernhard nebo zda dojde ke změně v obou posádkách Porsche Teamu.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?