Před 4 týdny oznámil australský matador Mark Webber ukončení své aktivní závodní kariéry. V tu chvíli se začaly množit různé spekulace o možném nástupci. Týden po tomto prohlášení přišla další zásadní zpráva, když Audi oznámilo konec svého působení ve WEC.
S přihlédnutím k okolnostem uvedeným v záhlaví se v rámci uplynulého závodního víkendu v Šanghaji hodně diskutovala možnost, že na uvolněnou sedačku v týmu Porsche by se mohl přesunout někdo ze šestice stávajících pilotů Audi.
„Je to velice zajímavá situace, všech šest jezdců Audi je pro příští sezónu volných. Jsou to špičkoví piloti s dlouhodobými zkušenostmi z vytrvalostního mistrovství světa,“ okomentoval tuto otázku Andreas Seidl, týmový šéf Porsche a dodal: „ale pro nás to v tuto chvíli není žádné téma. V našem seznamu jsou jiná jména a některá z nich hodně vysoko.“ (o možných kandidátech jsme vás informovali ZDE)
Žádné další informace ale nikdo z týmu Porsche nechtěl prozradit. Serveru Motorsport.com se nicméně přeci jen podařilo zjistit, že rozhodnutí o náhradě Marka Webbera již padlo a kdo je oním vyvoleným.
Podle zatím nepotvrzených zpráv se do uvolněné sedačky má posadit Nick Tandy. Tento 31 letý zkušený jezdec byl v roce 2015 členem vítězné posádky, která triumfovala v kategorii LMGTE v závodě Le Mans. Od té doby byl Tandy, společně s protikandidátem Earlem Bamberem, součástí továrního týmu Porsche, který se účastnil americké série IMSA. Letos se také znovu vrátil do Le Mans, ale nepodařilo se mu navázat na loňské vítězství, když jejich vůz nedojel do cíle.
V tuto chvíli ještě není zcela jasné, zda Tandy v roce 2017 doplní posádku Brendon Hartley/Timo Bernhard nebo zda dojde ke změně v obou posádkách Porsche Teamu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?