Náročný vytrvalostní závod dokončilo pouze 20 vozů.
Prakticky stylem start - cíl vyhrála 12hodinový závod posádka Lehto/Werner/Kristensen s Audi R8 před druhou posádkou týmu ADT Champion Biela/McNish/Pirro. Vůz se startovním číslem 2 ztratil jen 6 vteřin a možná mohl Biela slavit 4. vítězství, kdyby je v úvodu nezdržela penalizace stop&go. Audi získalo svoje celkové 6. vítězství v řadě a pouze Porsche je se svými 12 vítězstvími v tomto hodnocení úspěšnější. Třetí místo celkově i ve třídě patří týmu Dyson Racing a posádce Weaver/Leitzinger/Wallace.
„Bylo to krásné vítězství pro tým ADT Champion. Startovali jsme s tvrdší směsí, než vůz s číslem 2, a tvrdě nám cestu k vítězství komplikovali po celý závod,“ prohlásil JJ Lehto.
Třídu P2 vyhrál Courage C65 AER týmu Miracle Motorsport. James/McMurry/Bucknum, kteří převzali vedení dvě hodiny před koncem závodu od odstoupivší a v tu dobu vedoucí posádky stáje Kruse Motorsports s tímž vozem.
Ve druhé polovině závodu nastal zvrat v ostře sledované kategorii GT1, kde měřily své síly tovární týmy Chevroletu, Aston Martinu a Maserati. Corvetty se držely ve vedení třídy, ale rychlejšího z dvojice zelených britských vozů se nemohly zbavit. Nakonec se z úspěchu radovala právě posádka Turner/Ortelli/Brabham, jejichž Aston Martin DBR9 předjel rychlejší z amerických strojů dokonce o kolo. Další Corvetta ztratila 15 kol. Druhý vůz Aston Martin dokončil závod na 15. místě celkově. Jediné Maserati MC12 italské továrny závod taktéž dokončilo, ale až na 9. místě celkově a 5. ve třídě. „Fantastický závod. Je úžasné vyhrát v tak silné konkurenci. Máme skvělý tým a skvělý vůz, tohle vítězství patří všem, kdo se na něm podíleli,“ řekl po závodě David Brabham, pilot vítězného vozu Aston Martin. Nejslabší třídu GT2 vyhrálo trio týmu Petersen Motorsports/White Lightning Racing s Porsche 911 GT3 RSR. Luhr/Long/Bergmeister dojeli na celkovém sedmém místě. Sebring, celkové výsledky 1. JJ Lehto, Marco Werner, Tom Kristensen; Audi R8 (1, P1), 361. 2. Emanuele Pirro,Allan McNish, Frank Biela; Audi R8 (2, P1), 361. 3. James Weaver, Butch Leitzinger, Andy Wallace; Lola EX257 AER (3, P1), 341. 4. Darren Turner, Stephane Ortelli, David Brabham; Aston Martin DBR9 (4, GT1), 338. 5. Ron Fellows, Johnny O'Connell, Max Papis; Corvette C6-R (5, GT1), 337. 6. Oliver Gavin, Olivier Beretta, Jan Magnussen; Corvette C6-R (6, GT1), 323. 7. Jorg Bergmeister, Lucas Luhr, Patrick Long; Porsche 911 GT3 RSR (7, GT2), 321. 8. Johnny Mowlem, Ralf Kelleners, Terry Borcheller; Saleen S7R (8, GT1), 318. 9. Andrea Bertolini, Fabio Babini, Fabrizio De Simone; Maserati MC12 (9, GT1), 316. 10. Ryan Dalziel, Alex Figgie, David Empringham; Corvette C5-R (10, GT1), 315. Foto: ALMS
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.