Náročný vytrvalostní závod dokončilo pouze 20 vozů.
Prakticky stylem start - cíl vyhrála 12hodinový závod posádka Lehto/Werner/Kristensen s Audi R8 před druhou posádkou týmu ADT Champion Biela/McNish/Pirro. Vůz se startovním číslem 2 ztratil jen 6 vteřin a možná mohl Biela slavit 4. vítězství, kdyby je v úvodu nezdržela penalizace stop&go. Audi získalo svoje celkové 6. vítězství v řadě a pouze Porsche je se svými 12 vítězstvími v tomto hodnocení úspěšnější. Třetí místo celkově i ve třídě patří týmu Dyson Racing a posádce Weaver/Leitzinger/Wallace.
„Bylo to krásné vítězství pro tým ADT Champion. Startovali jsme s tvrdší směsí, než vůz s číslem 2, a tvrdě nám cestu k vítězství komplikovali po celý závod,“ prohlásil JJ Lehto.
Třídu P2 vyhrál Courage C65 AER týmu Miracle Motorsport. James/McMurry/Bucknum, kteří převzali vedení dvě hodiny před koncem závodu od odstoupivší a v tu dobu vedoucí posádky stáje Kruse Motorsports s tímž vozem.
Ve druhé polovině závodu nastal zvrat v ostře sledované kategorii GT1, kde měřily své síly tovární týmy Chevroletu, Aston Martinu a Maserati. Corvetty se držely ve vedení třídy, ale rychlejšího z dvojice zelených britských vozů se nemohly zbavit. Nakonec se z úspěchu radovala právě posádka Turner/Ortelli/Brabham, jejichž Aston Martin DBR9 předjel rychlejší z amerických strojů dokonce o kolo. Další Corvetta ztratila 15 kol. Druhý vůz Aston Martin dokončil závod na 15. místě celkově. Jediné Maserati MC12 italské továrny závod taktéž dokončilo, ale až na 9. místě celkově a 5. ve třídě.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.