Náročný vytrvalostní závod dokončilo pouze 20 vozů.
Prakticky stylem start - cíl vyhrála 12hodinový závod posádka Lehto/Werner/Kristensen s Audi R8 před druhou posádkou týmu ADT Champion Biela/McNish/Pirro. Vůz se startovním číslem 2 ztratil jen 6 vteřin a možná mohl Biela slavit 4. vítězství, kdyby je v úvodu nezdržela penalizace stop&go. Audi získalo svoje celkové 6. vítězství v řadě a pouze Porsche je se svými 12 vítězstvími v tomto hodnocení úspěšnější. Třetí místo celkově i ve třídě patří týmu Dyson Racing a posádce Weaver/Leitzinger/Wallace.
„Bylo to krásné vítězství pro tým ADT Champion. Startovali jsme s tvrdší směsí, než vůz s číslem 2, a tvrdě nám cestu k vítězství komplikovali po celý závod,“ prohlásil JJ Lehto.
Třídu P2 vyhrál Courage C65 AER týmu Miracle Motorsport. James/McMurry/Bucknum, kteří převzali vedení dvě hodiny před koncem závodu od odstoupivší a v tu dobu vedoucí posádky stáje Kruse Motorsports s tímž vozem.
Ve druhé polovině závodu nastal zvrat v ostře sledované kategorii GT1, kde měřily své síly tovární týmy Chevroletu, Aston Martinu a Maserati. Corvetty se držely ve vedení třídy, ale rychlejšího z dvojice zelených britských vozů se nemohly zbavit. Nakonec se z úspěchu radovala právě posádka Turner/Ortelli/Brabham, jejichž Aston Martin DBR9 předjel rychlejší z amerických strojů dokonce o kolo. Další Corvetta ztratila 15 kol. Druhý vůz Aston Martin dokončil závod na 15. místě celkově. Jediné Maserati MC12 italské továrny závod taktéž dokončilo, ale až na 9. místě celkově a 5. ve třídě. „Fantastický závod. Je úžasné vyhrát v tak silné konkurenci. Máme skvělý tým a skvělý vůz, tohle vítězství patří všem, kdo se na něm podíleli,“ řekl po závodě David Brabham, pilot vítězného vozu Aston Martin. Nejslabší třídu GT2 vyhrálo trio týmu Petersen Motorsports/White Lightning Racing s Porsche 911 GT3 RSR. Luhr/Long/Bergmeister dojeli na celkovém sedmém místě. Sebring, celkové výsledky 1. JJ Lehto, Marco Werner, Tom Kristensen; Audi R8 (1, P1), 361. 2. Emanuele Pirro,Allan McNish, Frank Biela; Audi R8 (2, P1), 361. 3. James Weaver, Butch Leitzinger, Andy Wallace; Lola EX257 AER (3, P1), 341. 4. Darren Turner, Stephane Ortelli, David Brabham; Aston Martin DBR9 (4, GT1), 338. 5. Ron Fellows, Johnny O'Connell, Max Papis; Corvette C6-R (5, GT1), 337. 6. Oliver Gavin, Olivier Beretta, Jan Magnussen; Corvette C6-R (6, GT1), 323. 7. Jorg Bergmeister, Lucas Luhr, Patrick Long; Porsche 911 GT3 RSR (7, GT2), 321. 8. Johnny Mowlem, Ralf Kelleners, Terry Borcheller; Saleen S7R (8, GT1), 318. 9. Andrea Bertolini, Fabio Babini, Fabrizio De Simone; Maserati MC12 (9, GT1), 316. 10. Ryan Dalziel, Alex Figgie, David Empringham; Corvette C5-R (10, GT1), 315. Foto: ALMS
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?