Tomáš Enge v Sebringu nepojede

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: www.auto-news.cz
Daniel Šupa 3. března 2005 14:24
Sdílej:

Český jezdec se na debutový start s továrním Aston Martinem těšil, upřednostní však šampionát IRL.

Před měsícem oznámil tovární tým Aston Martin Racing šestici továrních jezdců, mezi kterými byl i expilot F1 Tomáš Enge. Jejich prvním společným startem se zbrusu novým vozem DBR9 měl být právě závod v Sebringu. Termín konání závodu 19. – 20. března ale koliduje s podnikem šampionátu IRL IndyCar ve Phoenixu. Tomáš Enge přirozeně preferuje spolupráci s týmem Panther Racing. Server grandprix.com navíc včera uvedl zprávu, podle které nahradí Tomáše v prestižním americkém závodě na 12 hodin Francouz Stephane Sarrazin. Agentury zastupující Tomáše Engeho jsme se zeptali, zda náš jezdec spolupráci s britskou továrnou zrušil úplně nebo zda pojede jen některé podniky. „Žádná informace o tom, že by byl Tomáš z programu Aston Martin stažen, se k nám nedostala. Měl by se zúčastnit vytrvalostních závodů 24h Le Mans a Petit Le Mans seriálu ALMS,“ odpověděl šéf motoristického oddělení BPA, a.s. Daniel Křeček. Foto: Auto News Network
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.