James Weaver získal v kvalifikačním zápolení na zítřejší 10hodinový závod nejlepší pozici na startu.
Brit Weaver ve službách týmu Dyson Racing pokořil nejen své hlavní soupeře, tedy vozy Audi R8 stáje ADT Champion, ale i ambiciózní tým Creation Autosportif s rychlým speciálem DBA Zytek, který bude stát hned vedle Loly EX257/AER.
Ve druhé řadě se seřadí zmíněné Audi R8, přičemž na poslední dva závody sezony vytvořená posádka Herbert / Kaffer byla rychlejší letošních šampionů Lehta s Wernerem. V Top10 je 7 vozů nejsilnější třídy LMP1.
Třídu LMP2 vyhrál v kvalifikaci Clint Field s další Lolou, tentokrát stáje Intersport Racing. Clint překonal v samém závěru do té doby nejrychlejší čas favorizovaného vozu Courage týmu Miracle Motorsports. Pole position ve třídě GTS získal Olivier Gavin s Chevroletem Corvette a v nejslabší třídě GT byl nejrychlejším jezdcem Romain Dumas s vozem Porsche týmu Alex Job Racing. Závod startuje ve 12 hodin amerického východního času. Petit Le Mans, kvalifikace 1. P1 J.Weaver/A.Wallace/B.Leitzinger 1:12.136 Lola EX257/AER 2. P1 N.Minassian/J.Campbell-Walter +0.285 DBA 035/Zytek 3. P1 J.Herbert/P.Kaffer +0.420 Audi R8/Audi 4. P1 J.Lehto/M.Werner +0.843 Audi R8/Audi 5. P1 J.Field/D.Dayton/M.Durand +1.597 Lola B162/Judd 6. P1 C.Dyson/J.Lammers +1.606 Lola EX257/AER 7. P2 C.Field/R.Liddell/M.Duno +5.089 Lola B2K/40/Judd 8. P2 I.James/J.Gue/J.Macaluso +5.106 Courage C65/AER 9. P1 M.Lewis/T.Drissi/M.Paterson +5.622 Riley & Scott Mk III C/Elan 10. GTS O.Gavin/O.Beretta/J.Magnussen +6.589 Chevrolet Corvette C5-R
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?