Šéf SRO, promotéra mistrovství, Stephane Ratel doufá, že se mu podaří ještě před závodem v Portugalsku zajistit nový tým, který bude nasazovat vozy Aston Martin.
Ratel hledá nástupce Valmon-Racing-Teamu, který od Slovenska v MS nestartuje. Pokud by se mu to povedlo, mohlo by pole opět čítat 18 vozů. Ruský tým nepřijel už na Slovakiaring. "Musíme pro závod v portugalském Algarve najít řešení," řekl Stephane Ratel pro Autosport.
"Možné řešení by bylo startovat v Portugalsku s jedním vozem a od obou Čínských závodů pak už se dvěma," řekl Ratel. Aston Martin na Slovensku zastoupen nebyl. John Gaw, šéf Aston Martinu, přitom potvrdil, že přechod z DBR9 na Vanteg V12 byl možný. "Pokud budou splněny všechny finanční podmínky, tak jsme schopni vozy pro Portugalsko připravit," prohlásil.
Ratel navíc počítá s tím, že od Portugalska Sunred nasadí dva Fordy GT.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?