Šéf SRO, promotéra mistrovství, Stephane Ratel doufá, že se mu podaří ještě před závodem v Portugalsku zajistit nový tým, který bude nasazovat vozy Aston Martin.
Ratel hledá nástupce Valmon-Racing-Teamu, který od Slovenska v MS nestartuje. Pokud by se mu to povedlo, mohlo by pole opět čítat 18 vozů. Ruský tým nepřijel už na Slovakiaring. "Musíme pro závod v portugalském Algarve najít řešení," řekl Stephane Ratel pro Autosport.
"Možné řešení by bylo startovat v Portugalsku s jedním vozem a od obou Čínských závodů pak už se dvěma," řekl Ratel. Aston Martin na Slovensku zastoupen nebyl. John Gaw, šéf Aston Martinu, přitom potvrdil, že přechod z DBR9 na Vanteg V12 byl možný. "Pokud budou splněny všechny finanční podmínky, tak jsme schopni vozy pro Portugalsko připravit," prohlásil.
Ratel navíc počítá s tím, že od Portugalska Sunred nasadí dva Fordy GT.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.