Šéf SRO, Stephane Ratel, chce vozy GT3 krok po kroku měnit a do roku 2015 počítá opět s čistokrevnými vozy GT1.
Poté, co Stephane Ratel před několika dny oznámil, že se v mistrovství budou letos objevovat i vozy dalších tří značek a tím splní již na startu letošní sezony (v Nogaru 8. dubna) minimální počet startujích aut, se již Stephane dívá do budoucnosti.
Letos se pojede MS GT1 vozů podle pravidel pro vozy GT3. To by ale nemělo dlouho vydržet. V následujících třech letech plánuje Stephane Ratel mít na startu auta krok po kroku rychlejší a agresivnější. "Evoluce aut bude pokračovat velmi rychle," řekl Francouz pro Autosport. "V příštím roce budeme mít brzdové disky z uhlíkových vláken, uvidíme také větší přítlačná křídla." Podle šéfa SRO by do tří let z aut měla být "monstra, která bude každý chtít vidět."
V roce 2013 by se vozy v MS GT1 měly označovat jako GT3+ a v roce 2014 bychom měli vidět vozy s posílenými motory pod názvem GT3++. "V roce 2015 pak budeme možná mít pravé vozy GT1. V MS by měly vozy vypadat trochu jinak a to se stane."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?