Šéf SRO, Stephane Ratel, chce vozy GT3 krok po kroku měnit a do roku 2015 počítá opět s čistokrevnými vozy GT1.
Poté, co Stephane Ratel před několika dny oznámil, že se v mistrovství budou letos objevovat i vozy dalších tří značek a tím splní již na startu letošní sezony (v Nogaru 8. dubna) minimální počet startujích aut, se již Stephane dívá do budoucnosti.
Letos se pojede MS GT1 vozů podle pravidel pro vozy GT3. To by ale nemělo dlouho vydržet. V následujících třech letech plánuje Stephane Ratel mít na startu auta krok po kroku rychlejší a agresivnější. "Evoluce aut bude pokračovat velmi rychle," řekl Francouz pro Autosport. "V příštím roce budeme mít brzdové disky z uhlíkových vláken, uvidíme také větší přítlačná křídla." Podle šéfa SRO by do tří let z aut měla být "monstra, která bude každý chtít vidět."
V roce 2013 by se vozy v MS GT1 měly označovat jako GT3+ a v roce 2014 bychom měli vidět vozy s posílenými motory pod názvem GT3++. "V roce 2015 pak budeme možná mít pravé vozy GT1. V MS by měly vozy vypadat trochu jinak a to se stane."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.