Italská značka Lamborghini bude i po změně vozů ze specifikace GT1 na GT3 startovat v šampionátu MS GT1. O stroje této značky se bude starat německý tým Reiter Engineering. Dnes to bylo oficiálně potvrzeno.
Reiter Engineering, německý tým pod vedením Hanse Reitera, bude letos startovat v MS GT1 s voze Lamborghini Gallardo LP 600+s. Šéf týmu Reiter, který je velmi šťastný z dalšího pokračovaní v šampionátu, se na spolupráci domluvil s promotérem šampionátu, Stephanem Ratelem.
"Stephane pracoval velmi tvrdě na tom, abychom se mohli opět všichni sejít na startu nové sezony. Nakonec se podařilo udělat opravdové mistrovství světa, protože se bude závodit po celém světě. Úroveň je velmi vysoká, což se postará o prvotřídní úroveň závodů," říká Reiter.
"Pro značku jsou trhy v Rusku a Asii velmi důležité. MS je skvělou příležitostí pro všechny zúčastněné," pokračuje. Jezdecké složení zatím nebylo známeno, ale to by se brzy mělo změnit. Peter Kox však s Reiter Engineering spolupracuje po několik let, a tak je skoro jasné, že právě on bude jezdním z jezdců.
Lamborghini se přidává k Audi (Team WRT), BMW (Vita4One), Ferrari (AF Corse), McLarenu (Hexis) a Mercedesu (All-Inkl.com Munnich Motorsport). Další týmy by měly následovat (spekuluje se o Aston Martinu, Porsche nebo Corvette).
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.