Italská značka Lamborghini bude i po změně vozů ze specifikace GT1 na GT3 startovat v šampionátu MS GT1. O stroje této značky se bude starat německý tým Reiter Engineering. Dnes to bylo oficiálně potvrzeno.
Reiter Engineering, německý tým pod vedením Hanse Reitera, bude letos startovat v MS GT1 s voze Lamborghini Gallardo LP 600+s. Šéf týmu Reiter, který je velmi šťastný z dalšího pokračovaní v šampionátu, se na spolupráci domluvil s promotérem šampionátu, Stephanem Ratelem.
"Stephane pracoval velmi tvrdě na tom, abychom se mohli opět všichni sejít na startu nové sezony. Nakonec se podařilo udělat opravdové mistrovství světa, protože se bude závodit po celém světě. Úroveň je velmi vysoká, což se postará o prvotřídní úroveň závodů," říká Reiter.
"Pro značku jsou trhy v Rusku a Asii velmi důležité. MS je skvělou příležitostí pro všechny zúčastněné," pokračuje. Jezdecké složení zatím nebylo známeno, ale to by se brzy mělo změnit. Peter Kox však s Reiter Engineering spolupracuje po několik let, a tak je skoro jasné, že právě on bude jezdním z jezdců.
Lamborghini se přidává k Audi (Team WRT), BMW (Vita4One), Ferrari (AF Corse), McLarenu (Hexis) a Mercedesu (All-Inkl.com Munnich Motorsport). Další týmy by měly následovat (spekuluje se o Aston Martinu, Porsche nebo Corvette).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.