Italská značka Lamborghini bude i po změně vozů ze specifikace GT1 na GT3 startovat v šampionátu MS GT1. O stroje této značky se bude starat německý tým Reiter Engineering. Dnes to bylo oficiálně potvrzeno.
Reiter Engineering, německý tým pod vedením Hanse Reitera, bude letos startovat v MS GT1 s voze Lamborghini Gallardo LP 600+s. Šéf týmu Reiter, který je velmi šťastný z dalšího pokračovaní v šampionátu, se na spolupráci domluvil s promotérem šampionátu, Stephanem Ratelem.
"Stephane pracoval velmi tvrdě na tom, abychom se mohli opět všichni sejít na startu nové sezony. Nakonec se podařilo udělat opravdové mistrovství světa, protože se bude závodit po celém světě. Úroveň je velmi vysoká, což se postará o prvotřídní úroveň závodů," říká Reiter.
"Pro značku jsou trhy v Rusku a Asii velmi důležité. MS je skvělou příležitostí pro všechny zúčastněné," pokračuje. Jezdecké složení zatím nebylo známeno, ale to by se brzy mělo změnit. Peter Kox však s Reiter Engineering spolupracuje po několik let, a tak je skoro jasné, že právě on bude jezdním z jezdců.
Lamborghini se přidává k Audi (Team WRT), BMW (Vita4One), Ferrari (AF Corse), McLarenu (Hexis) a Mercedesu (All-Inkl.com Munnich Motorsport). Další týmy by měly následovat (spekuluje se o Aston Martinu, Porsche nebo Corvette).
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?