Italská značka Lamborghini bude i po změně vozů ze specifikace GT1 na GT3 startovat v šampionátu MS GT1. O stroje této značky se bude starat německý tým Reiter Engineering. Dnes to bylo oficiálně potvrzeno.
Reiter Engineering, německý tým pod vedením Hanse Reitera, bude letos startovat v MS GT1 s voze Lamborghini Gallardo LP 600+s. Šéf týmu Reiter, který je velmi šťastný z dalšího pokračovaní v šampionátu, se na spolupráci domluvil s promotérem šampionátu, Stephanem Ratelem.
"Stephane pracoval velmi tvrdě na tom, abychom se mohli opět všichni sejít na startu nové sezony. Nakonec se podařilo udělat opravdové mistrovství světa, protože se bude závodit po celém světě. Úroveň je velmi vysoká, což se postará o prvotřídní úroveň závodů," říká Reiter.
"Pro značku jsou trhy v Rusku a Asii velmi důležité. MS je skvělou příležitostí pro všechny zúčastněné," pokračuje. Jezdecké složení zatím nebylo známeno, ale to by se brzy mělo změnit. Peter Kox však s Reiter Engineering spolupracuje po několik let, a tak je skoro jasné, že právě on bude jezdním z jezdců.
Lamborghini se přidává k Audi (Team WRT), BMW (Vita4One), Ferrari (AF Corse), McLarenu (Hexis) a Mercedesu (All-Inkl.com Munnich Motorsport). Další týmy by měly následovat (spekuluje se o Aston Martinu, Porsche nebo Corvette).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?