Tým Hexis oznámil svoje jezdecké kvarteto na sezonu 2012. Do McLarenů MP4-12C usednou jezdci Fred Makowiecki, Stef Dusseldorp, Alvaro Parente a Gregoire Demoustier.
Kolem sezony 2012, ve které by v MS GT1 vozů měly startovat speciály podle pravidel GT3, je stále ještě mnoho otazníků. Promotér seriálu, Stephane Ratel, startovní pole ještě neprezentoval. Podle zvěstí by rozřešení celé situace mělo být již velmi blízko. Nedávno sérii opustil Young Driver AMR. Tým sídlící v německém Paderbornu bude letos jezdit ADAC GT Masters.
Jasný signál pro budoucnosti MS GT1 vozů teď přišel od Hexisu. Francouzi potvrdili svůj kádr pro sezonu a potvrdili tak svoji účast. Již vloni za tým jezdil Stef Dusseldorp, mladý Holanďan tak u týmu zůstává i pro sezonu 2012. Fred Makowiecki, který v roce 2011 v MS GT1 startoval spíše sporadicky a hlavně se zaměřoval na závody na scéně Le Mans s Ferrari, se k týmu vrací.
Krom toho se k Hexisu připojí ještě dva další piloti. Alvaro Parente je pilot, který se staral o vývojové testy McLarenu MP4-12C. Ze závodů GT3 do týmu přichází francouzský talent, Gregoire Demoustier.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?