Tým Hexis oznámil svoje jezdecké kvarteto na sezonu 2012. Do McLarenů MP4-12C usednou jezdci Fred Makowiecki, Stef Dusseldorp, Alvaro Parente a Gregoire Demoustier.
Kolem sezony 2012, ve které by v MS GT1 vozů měly startovat speciály podle pravidel GT3, je stále ještě mnoho otazníků. Promotér seriálu, Stephane Ratel, startovní pole ještě neprezentoval. Podle zvěstí by rozřešení celé situace mělo být již velmi blízko. Nedávno sérii opustil Young Driver AMR. Tým sídlící v německém Paderbornu bude letos jezdit ADAC GT Masters.
Jasný signál pro budoucnosti MS GT1 vozů teď přišel od Hexisu. Francouzi potvrdili svůj kádr pro sezonu a potvrdili tak svoji účast. Již vloni za tým jezdil Stef Dusseldorp, mladý Holanďan tak u týmu zůstává i pro sezonu 2012. Fred Makowiecki, který v roce 2011 v MS GT1 startoval spíše sporadicky a hlavně se zaměřoval na závody na scéně Le Mans s Ferrari, se k týmu vrací.
Krom toho se k Hexisu připojí ještě dva další piloti. Alvaro Parente je pilot, který se staral o vývojové testy McLarenu MP4-12C. Ze závodů GT3 do týmu přichází francouzský talent, Gregoire Demoustier.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?