Tým Hexis oznámil svoje jezdecké kvarteto na sezonu 2012. Do McLarenů MP4-12C usednou jezdci Fred Makowiecki, Stef Dusseldorp, Alvaro Parente a Gregoire Demoustier.
Kolem sezony 2012, ve které by v MS GT1 vozů měly startovat speciály podle pravidel GT3, je stále ještě mnoho otazníků. Promotér seriálu, Stephane Ratel, startovní pole ještě neprezentoval. Podle zvěstí by rozřešení celé situace mělo být již velmi blízko. Nedávno sérii opustil Young Driver AMR. Tým sídlící v německém Paderbornu bude letos jezdit ADAC GT Masters.
Jasný signál pro budoucnosti MS GT1 vozů teď přišel od Hexisu. Francouzi potvrdili svůj kádr pro sezonu a potvrdili tak svoji účast. Již vloni za tým jezdil Stef Dusseldorp, mladý Holanďan tak u týmu zůstává i pro sezonu 2012. Fred Makowiecki, který v roce 2011 v MS GT1 startoval spíše sporadicky a hlavně se zaměřoval na závody na scéně Le Mans s Ferrari, se k týmu vrací.
Krom toho se k Hexisu připojí ještě dva další piloti. Alvaro Parente je pilot, který se staral o vývojové testy McLarenu MP4-12C. Ze závodů GT3 do týmu přichází francouzský talent, Gregoire Demoustier.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.