Tým Hexis oznámil svoje jezdecké kvarteto na sezonu 2012. Do McLarenů MP4-12C usednou jezdci Fred Makowiecki, Stef Dusseldorp, Alvaro Parente a Gregoire Demoustier.
Kolem sezony 2012, ve které by v MS GT1 vozů měly startovat speciály podle pravidel GT3, je stále ještě mnoho otazníků. Promotér seriálu, Stephane Ratel, startovní pole ještě neprezentoval. Podle zvěstí by rozřešení celé situace mělo být již velmi blízko. Nedávno sérii opustil Young Driver AMR. Tým sídlící v německém Paderbornu bude letos jezdit ADAC GT Masters.
Jasný signál pro budoucnosti MS GT1 vozů teď přišel od Hexisu. Francouzi potvrdili svůj kádr pro sezonu a potvrdili tak svoji účast. Již vloni za tým jezdil Stef Dusseldorp, mladý Holanďan tak u týmu zůstává i pro sezonu 2012. Fred Makowiecki, který v roce 2011 v MS GT1 startoval spíše sporadicky a hlavně se zaměřoval na závody na scéně Le Mans s Ferrari, se k týmu vrací.
Krom toho se k Hexisu připojí ještě dva další piloti. Alvaro Parente je pilot, který se staral o vývojové testy McLarenu MP4-12C. Ze závodů GT3 do týmu přichází francouzský talent, Gregoire Demoustier.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?