SAN LUIS, ZÁVOD; Jezdci Exim Bank Corvette, Yelmer Buurman a Francesco Pastorelli, dokázali i v hlavním závodu podat fantastický výkon a svoji pouť v Jižní Americe zakončili ceněným doublem. Tento výsledek je o to cennější, že to byla jejich premiéra s tímto vozem v MS GT1.
Mladíci ujeli na startu kolizi, která se udála za nimi, a dokázali zvítězit s náskokem 4s. Někteří potenciální rivalové ale dostali penalizace. „Tým pomohl neskutečně jak mě, tak i Francescovi, v učení se s vozem. Tento šampionátu opravdu miluji, ale momentálně bych se chtěl spíše zaměřit na závody monopostů. Nic proti, ale zde mohu jezdit, i když budu starší, ale monoposty jsou buď teď a nebo nikdy,“ řekl debutant Buurman.
Hexis vstupoval do víkendu s tím, že se pokusí získat titul mistrů mezi týmy. Clivio Piccione a Stef Dusseldorp pro francouzský tým třetí místo, před nimi bylo DKR Lamborghini s číslem 47, a kolegové Andrea Piccini a Christian Hohenadel dovezli druhý Hexis DBR9 na místě pátém.
Hned na startu jsme viděli zajímavý moment, když se Enrique Bernoldi se Sumo Power Nissanem dostal do sevření dvou vozů, těmi byly zprava JRM Nissan s Lucasem Luhrem za volantem a zleva All-Inkl Lamborghini s číslem 37 posádky Dominik Schwager a Nicky Pastorelli.
Luhr byl předkem vozu Bernoldiho roztočen a trefil při tom i Aston Martin týmu Young Driver. Dalšími oběťmi incidentu byli oba vozy All-Inkl Lamborghini, Jonathan Kennard s DKR Lamborghini, Luhr a David Brabham se Sumo Nissanem.
Na druhém místě se tak po skrumáži v úvodních okamžicích závodu objevilo DKR Lamborghini posádky Manuel Lauck a Christopher Haase. Zdálo se, že právě oni by mohli být největšími konkurenty Corvette v boji o vítězství. Jenže předjížděli ve fázi safety-caru, který na trať vyjel v důsledku odklízení trosek vozu Müller (Aston Martin), a tak si museli odpykat penalizaci průjezd boxovou uličkou.
Mechanikům vítězného vozu při výměně kol v boxech sice upadla matka, ale svoji chybu dokázali napravit. Po výjezdu z boxů se ale mladé posádce podařilo během dvou kol propracovat ze 4. místa na 2.
V té době ve vedení Dumbreck s Nissanem JRM. Jenže i on musel do boxů, aby si odpykal penalizaci průjezd boxovou uličkou za chybu, které se dopustil jeho kolega, Richard Westbrook. I ten předjížděl v rámci safety-caru.
Výsledky naleznete zde.Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?