V Argentíně uvidíme bitvu o titul

Danis/Kechele
Danis/Kechele, foto: AutoRoad.CZ / HaJ
iM2 14. října 2011 09:51
Sdílej:

Už druhým rokem uvidíme závěrečnou bitvu o titul mezi jezdci i mezi týmy ve FIA GT1 až v závěrečném závodě roku, v Argentině.

Vloni se ze zisku titulu radovalo duo na Maserati MC12, Michael Bartels a Andrea Bertolini. Letos se závěrečná bitva uskuteční 5. a 6. listopadu, na titul ještě pomýšlí 4 jezdci. Po velmi povedené sezoně je na čele dvojice z týmu JRM Nissan, Michael Krumm a Lucas Luhr, kteří vedou průběžné pořadí jezdců s 11 bodovým náskokem na jezdce týmu Young Driver AMR, Darrena Turnera a Stefana Mückeho.

Vedoucí dvojice německých pilotů na voze Nissan GT-R s číslem 23 vyhrála v Algarve, Silverstone a Paul Richard. Rivalové z britského týmu na Aston Martinu DBR9 se z vítězství radovali pouze v Číně. Dlouhou dobu se v čele tabulky drželi Markus Winkelhock a Marc Basseng, kteří se svým Lambrghini týmu All-Inkl.com Munnich Motorsport zaznamenali dvojité vítězství v Zolderu a také dvojité pódium v Navařře. Jenže závod v Číně jim nevyšel a tak ztrácí se ziskem 101 bodu 30 bodů na vedení.

 Alex Müller a Tomáš Enge zaostávají za vedením o 31 bodů. V Argentíně se sice ještě bude rozdávat 33 bodů, ale jejich šance je opravdu jen velmi teoretická.

Boj o titul mezi týmy je neméně zajímavý. V čele je Young Driver's tým s 8 bodovým náskokem před JRM. Hexis je o 29 bodů zpět, All-Inkl.com už o 42. Tým nasazující Lamborghini totiž zažil dva podprůměrné závody v Číně a i když mají stále matematickou šanci na titul, už ho pravděpodobně nezískají.

 

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?