David Brabham a Jamie Campbell-Walter doufají, že se jim podaří zajet poslední závody sezony co možná nejlépe. Na jezdce už letos čekají pouze zámořské okruhy.
Zatímco značkoví kolegové, Michael Krumm a Lucas Luhr, po úspěšném víkendu ve Francii převzali vedoucí pozici v tabulce jezdců, dvojice jezdců týmu Sumo Power, David Bradham a Jamie Campbell-Walter, zůstává za očekáváním.
Jezdecké duo totiž nedokáže plně využít potenciálu vozu GT-R. Ve zbývajících závodech sezony by se to mělo změnit. "Momentálně už se soustředíme pouze na konkrétní závody, ne na celý šampionát. Na konci se podíváme, co z toho vyšlo," říká Bradham, kterému se ještě ve FIA GT1 nepodařilo vyhrát.
"Tým už svůj silný potenciál ukázal. Z toho vycházíme, chceme mít silný finiš," pokračuje Brit. Dlouhou letní pauzu šampionátu FIA GT1 Bradham využil, aby se podíval do Austrálie, kde bydlí. Se svým synem hodně jezdili na motokárách.
Nejlepšími výkony dvojice Bradham/Campbell-Walter zůstávají třetí místa z Algarve a Navarry. Odstup od čela tabulky je už značný. Krumm s Luhrem vedou tabulku se ziskem 101 bodu, dvojice Sumo Power jich má o 50 méně.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?