Young Driver AMR potvrdil, že se bude MS GT vozů účastnit i v roce 2012.
"Jsme hrdí na to, že jsme mezi prvními, kteří potvrzují svoji účast v MS GT vozů v roce 2012," říká šéf týmu, Hardy Fisher. "Šampionát nabízí skvělé závody již od jeho prvního podniku vloni. S evolucí, která se chystá pro rok 2012, bude ještě zajímavějším a my jsme rádi, že se šampionátu zúčastníme již ve třetí sezoně po sobě."
Oficiální potvrzení účasti týmu Young Driver AMR přichází po oznámení plánu Stefana Rathela, výkonného ředitele SRO Motorsports Group, na Světový GT projekt pro rok 2012, který byl oznámen minulý týden na 24 hodinovce ve Spa.
V roce 2012 uvidíme změnu systému v kategorii GT vozů. Do MS se také budou moci přidat vozy GTE a GT3.
Tým Young Driver AMR bojuje o čelní příčky v této sérii již od své první sezony v roce 2010, když se mu od té doby podařilo čtyřikrát vyhrát. Německý tým je v aktuálním pořadí mezi týmy třetí.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?