SACHSENRING, KVALIFIAKČNÍ ZÁVOD; Frederic Makowiecki a Maxime Martin získali neuvěřitelné vítězství v kvalifikačním závodě v Německu. Dvojice dokázala vyhrát s více než 7s náskokem, do závodu startovala z místa 14.!
Za takový enormní posun muže posádka vděčit především neuvěřitelném prvnímu stintu Frederica Makowieckiho, který dokazal předjet velkou spoustu soupeřů a a když začaly zastávky v boxech, byl už vůz na pátem místě. Tým se rozhodl nechat Makowieckiho na trati co nejdéle a po skvělé práci mechaniků v boxech se Ford GT vrátil těsně za Aston Martinem s číslem 3 dvojice Stef Dusseldorp a Clivio Piccione.
I mechanici Hexisu odvědli skvělou práci, ale po výjezdu Fordu na trať byl Aston pod velkým tlakem, který trval nakonec pouze jedno kolo. Poté Martin britský vůz předjel a dojel si pro vítězství. Třetí místo obsadil Aston Martin posádky Stefan Mücke a Darren Turner týmu Young Driver s číslem 8. Mücke dokázal těsně před cílem závodu předjet Warrena Hughese na Sumo Power Nissanu GT.
Hned po startu závodu jsme byli svědky kolize hned tří Fordů GT. Ford Marc VDS s číslem 40 a Ford týmu Belgian Racing GT s číslem 9 spolu kolidovali hned po startu, do kolize se zapletl i druhý vůz týmu Belgian Racing s číslem 10. Tato kolize zapříčinila výjezd safety caru.
Po restartu bylo v čele Lamborghini týmu All-Inkl, jenže velice nepovedená zastávka vůz srazila na místo 9. Poté sice vůz domácího týmu dokázal předjet několik soupeřů, ale v závěru závodu se roztočil a klesl polem zpět na místo 7.
Výsledky naleznete zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.