SACHSENRING, KVALIFIAKČNÍ ZÁVOD; Frederic Makowiecki a Maxime Martin získali neuvěřitelné vítězství v kvalifikačním závodě v Německu. Dvojice dokázala vyhrát s více než 7s náskokem, do závodu startovala z místa 14.!
Za takový enormní posun muže posádka vděčit především neuvěřitelném prvnímu stintu Frederica Makowieckiho, který dokazal předjet velkou spoustu soupeřů a a když začaly zastávky v boxech, byl už vůz na pátem místě. Tým se rozhodl nechat Makowieckiho na trati co nejdéle a po skvělé práci mechaniků v boxech se Ford GT vrátil těsně za Aston Martinem s číslem 3 dvojice Stef Dusseldorp a Clivio Piccione.
I mechanici Hexisu odvědli skvělou práci, ale po výjezdu Fordu na trať byl Aston pod velkým tlakem, který trval nakonec pouze jedno kolo. Poté Martin britský vůz předjel a dojel si pro vítězství. Třetí místo obsadil Aston Martin posádky Stefan Mücke a Darren Turner týmu Young Driver s číslem 8. Mücke dokázal těsně před cílem závodu předjet Warrena Hughese na Sumo Power Nissanu GT.
Hned po startu závodu jsme byli svědky kolize hned tří Fordů GT. Ford Marc VDS s číslem 40 a Ford týmu Belgian Racing GT s číslem 9 spolu kolidovali hned po startu, do kolize se zapletl i druhý vůz týmu Belgian Racing s číslem 10. Tato kolize zapříčinila výjezd safety caru.
Po restartu bylo v čele Lamborghini týmu All-Inkl, jenže velice nepovedená zastávka vůz srazila na místo 9. Poté sice vůz domácího týmu dokázal předjet několik soupeřů, ale v závěru závodu se roztočil a klesl polem zpět na místo 7.
Výsledky naleznete zde.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?