Po dobrém úvodu sezony doufá Karl Wendlinger v další bodový příděl z portugalského Portimao.
První závod sezony MS GT1 dopadl pro Karla Wendlingera velmi dobře. V prvních třech závodech se mu podařilo dojet hned třikrát na bodech. V posledním závodu v belgickém Zolderu dojel dvakrát čtvrtý. Tuto sérii by Rakušan rád prodloužil i v Portimao.
Dřívější jezdec F1 doufá v podium. „První dva víkendy ukázaly, že tento rok jsme v situaci, kdy můžeme dojíždět na předních místech. Nesmíme také zapomínat, že toto je první sezona, kdy náš tým nasazuje vozy Lamborghini. To také potřebuje nějaký čas, abyste dobře porozuměli autu. Ale jak dokazují výsledky, jsme na dobré cestě.“
Na základě dat z Zolderu očekává tým Swiss-Racing vedený Othmarem Weltim v Portimao další zlepšení. „V oblasti setupu máme ještě nějaké rezervy, na tom kontinuálně pracujeme,“ řekl Karl. Co se týče výkonu, tak by měly být všechny vozy v Portugalsku docela vyrovnané. „Už tomu tak bylo i vloni. Byly tam skoro všechny vozy rychlé. Bude tomu tak i letos. To znamená, že boj o body bude ještě těžší a časové odstupy ještě menší. Ale já věřím v to, že opět dojedeme na bodech.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?