Po dobrém úvodu sezony doufá Karl Wendlinger v další bodový příděl z portugalského Portimao.
První závod sezony MS GT1 dopadl pro Karla Wendlingera velmi dobře. V prvních třech závodech se mu podařilo dojet hned třikrát na bodech. V posledním závodu v belgickém Zolderu dojel dvakrát čtvrtý. Tuto sérii by Rakušan rád prodloužil i v Portimao.
Dřívější jezdec F1 doufá v podium. „První dva víkendy ukázaly, že tento rok jsme v situaci, kdy můžeme dojíždět na předních místech. Nesmíme také zapomínat, že toto je první sezona, kdy náš tým nasazuje vozy Lamborghini. To také potřebuje nějaký čas, abyste dobře porozuměli autu. Ale jak dokazují výsledky, jsme na dobré cestě.“
Na základě dat z Zolderu očekává tým Swiss-Racing vedený Othmarem Weltim v Portimao další zlepšení. „V oblasti setupu máme ještě nějaké rezervy, na tom kontinuálně pracujeme,“ řekl Karl. Co se týče výkonu, tak by měly být všechny vozy v Portugalsku docela vyrovnané. „Už tomu tak bylo i vloni. Byly tam skoro všechny vozy rychlé. Bude tomu tak i letos. To znamená, že boj o body bude ještě těžší a časové odstupy ještě menší. Ale já věřím v to, že opět dojedeme na bodech.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?