Swiss Racing letos s Lamborghini

Danis/Kechele
Danis/Kechele, foto: AutoRoad.CZ / HaJ
iM2 28. února 2011 22:24
Sdílej:

Tým Swiss-Racing pro sezonu 2011 přešel od vozů Nissan k Lamborghini, Karl Wendlinger u týmů zůstává: „Máme dobrý paket.“

Karl Wendlinger opět mění značku svého závodního vozu. Rakušan bude v nové sezoně jezdit s Lamborghini Murcielagem R-SV. Švýcarský tým SRT se po neúspěšné sezoně s Nissanem rozhodl pro změnu a převzal závodní speciály od jejich dosavadního provozovatele, týmu Reiter. Druhým týmem nasazujícím speciály Lamborghini bude v sezoně 2011 opět tým Münnich. „Jsme šťastni, že jsme podepsali s Lamborghini a Karlem. Ohledně partnerů a obsazení druhého auta ještě jednáme,“ řekl týmový šéf, Othmar Welti. Moc času na rozhodnutí ohledně jezdců však již nezbývá. Již za několik týdnů začíná nová sezona v Abú Dhabí. „Letošní sezona se nám moc nepovedla, důvody neúspěchu jsou poměrně rozmanité. Teď už se ale těším, že se nám podařil zajistit dobrý paket. Jsem také přesvědčený, že tým pro mě brzy najde dobrého partnera. Vždyť začátek sezony je již za dveřmi,“ říká Wendlinger. Wendlinger si tak bude muset již čtvrtý rok v řadě zvykat na nové auto. V roce 2008 to byl Aston Martin, pak Saleen a v roce 2010 Nissan. V loňské sezoně se Wendlinger střídal se Švýcarem, Henrim Moserem.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.