Jimenéz chce jezdit v GT1 v roce 2011

Hezemans/Maassen
Hezemans/Maassen, foto: AutoRoad.CZ / HaJ
iM2 4. ledna 2011 15:07
Sdílej:

Sérgio Jimenez měl letos možnost nastoupit ve dvou týmech: Mad Croc Corvette a Reiter Lamborghini. Oba vozy i týmy ho zaujaly natolik, že vyjednává o možnosti startovat ve FIA GT1 v příštím roce po celou sezonu.

Ve druhé polovině první sezony šampionátu FIA GT1 se na scéně objevilo zajímavé jméno. Sérgio Jimenez absolvoval oba poslední závody sezony, v Brazílii a Argentině. V Interlagosu nastoupil jako domácí matador za volantem Mad Croc Corvette. Jenže v závodu nestačil ukázat svůj plný potenciál. Ten už ale mohl plně ukázat v posledním závodu v Lamborghini stáje Reiter. Společně s Frankem Kechelem dojeli na dobrém čtvrtém místě. „Pro mě byly obě jízdy v těchto fantastických autech krásná zkušenost. Síla vozů GT1 je enormní až fenomenální. Navíc jsem po dlouhé době opět pracoval s karbonovými brzdami. S těmi je vždy zábava,“ říká Jimenez. S Corvette se Jimenéz svezl v Brazílii... Trať Interlagos zná Sérgio už hodně let, úspěchů zde dosáhl například s Formulí Renault. V Argentině byl ale bývalý pilot GP2 a A1 GP poprvé: „Překrásná trať. Má rychlé i pomalé zatáčky, je velmi těžká. Zabere Vám opravdu hodně času, než najdete dobrý set up. Na auta jsem si ale zvykal rychle. Corvette je velmi silná na brzdách, Lambo je celkově bláznivé auto.“ ...a s Lambem v Argentině. Po takto pozitivních větách na současné vozy GT1 je zcela jasné, že by Jimenez určitě rád nastupoval v šampionátu i v příštím roce: „To je bez debaty. Je to skvělá série se spoustou předjížděcích manévrů, skvělá akce, krásné tratě a silní jezdci. Ještě ale nevím, co přijde v roce 2011. Jsem v kontaktu s týmy, za které jsem jel. Rád bych za ně jezdil v roce 2011, ale to je závislé na spoustě faktorů – v neposlední řadě na sponzorech.“
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.