SAN LUIS - ZÁVOD; Frederic Makowiecki a Yann Clairay dokázali zvítězit i v pohárovém závodu. Tím zajistili stáji Hexis ceněný double. Jejich vítězství bylo stejně suverénní jako to dopolední z kvalifikačního závodu.
Skvělý závodní víkend na Potrero de los Funes circuit pro stáj Hexis Aston Martin podtrhli třetím místem Clivio Piccione a Jonathan Hirschi. Tento výsledek zároveň znamená, že se tým posunul v celkovém hodnocení na druhou příčku, když předstihl překvapení letošní sezony, stáj Reiter, a druhý tým nasazující vozy Aston Martin, Young Driver.
Makowiecki se ujal vedení hned po startu, za něj se dokázal protáhnout kolega Piccione na druhém voze stáje Hexis. Potencionální double francouzského týmu se však začal velmi záhy rozplývat, když se ve třetím kole dokázal Richard Westbrook na Fordu GT stáje Matech dostat na místo druhé.
Westbrook a jeho týmový kolega, Thomas Mutsch, dojeli druzí se ztrátou 13s. To Thomasi stačilo, aby se posunul na konečnou druhou příčku mezi jezdci.
Bývalý jezdce seriálu A1GP, Sergio Jimenez, a Frank Kechele dojeli jen půl sekundy za třetím v cíly (Aston Martin týmu Hexis). Jen připomeňme, že tato dvojice pilotuje Lamborghini Murcielago týmu Reiter. Jezdci týmu Vitaphone, Andrea Bertolini a Michael Bartels, kteří si již v dopoledním kvalifikačním závodu zajistili titul mistrů, dojeli osmí.
Neschopnost Darrena Turnera a Tomáše Engeho získat body vyústila v propad ze druhé pozice v tabulce jezdců na konečné čtvrté místo. Předstihl je Mutch a Makowiecki. Na obranu dvojice stáje Young Driver AMR Aston Martin musíme ale podotknout, že ve svém Aston Martinu o víkendu vezli závaží 40kg! Velmi povedený závod odjela druhá dvojice Young Driveru, Mücke a Lopez, kteří dokončili závod na místě pátém.
Výsledky naleznete zde.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?