Nové jezdecké složení u Matechu

Mutsch, Thomas
Mutsch, Thomas, foto: DPPI / FIA GT
iM2 7. června 2009 21:55
Sdílej:

Poté, co se týmu, který nasazuje Ford GT1 postavený podle pravidel na rok 2010, podařilo získat body z obou úvodních závodů, se ve stáji na třetím závodu představí nová jezdecká dvojice.

Němec Marc Hennerici, který již startoval v ADAC GT Masters a v letošním roce se mu podařilo dvakrát dokončit na pódiu, ve Fordu doplní Thomase Mutsche. „Jsme potěšeni, že jsme získali Marca. Je rychlý a schopný vyhrávat závody, což dokázal již vloni za volantem Ford GT3 připravovaného naším týmem v ADAC GT Masters. Jsem si jistý, že Marc a Thomas budou skvělým párem pro Oschersleben a těším se na velmi dobrý závod,“ říká vlastník a ředitel týmu, Martin Bartek.   Ford GT1 dozná oproti minulému závodu v Adrii některých vylepšení. Tým změnil zančku tlumičů, v současné době používá tlumiče značky  KW Automotive, vozů má nový brzdový systém, vylepšen byl ventilátor v kokpitu a zlepšen byl také výhled jezdce na trať. Od Matechu po pouhých dvou závodech odchází Thomas Biagi „Jsem vděčný společnosti Mo-We-Ko Motorsport Management, která mě zajistila tuto příležitost. Za Matech GT Racing Team budu závodit na Oscherslebenu a jsme moc rád, že jsem dostal tuto příležitost. Jsem také moc rád, že budu startovat s novým vozem Ford GT1,“ říká Marc Hennerici. „Už se nemohuz dočkat, až se posadím za volant. Nedávno jsem měl možnost řídit Ford GT3 na závodě 24H ADAC-Zurich na Nürburgringu.“
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW posouvá hranice: Revoluční 800voltová technologie pro Neue Klasse slibuje rychlejší nabíjení i delší dojezd

BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.

Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).