Druhý trénink pro Fässlera s Risattim

Deletraz/Fässler
Deletraz/Fässler, foto: www.auto-news.cz | Karel Bařina
iM2 22. listopadu 2008 22:19
Sdílej:

2. VOLNÝ TRÉNINK; Druhý trénink na novém okruhu v Argentině se nesl ve zcela jiném duchu než ten první. Na okruhu museli dokonce zavlát červené vlajky! Mnoho kol, které jezdci zajeli, se nepočítalo pro zkracování šikan.

Druhý trénink vyšel skvěle místním borcům Lopezovi s Tuerem ve voze Ferrari 550 Maranello se startovním číslem 37, když dosáhly s obstarožním vozem až na druhý nejrychlejší čas. Posádka zaznamenala časem 2:15.284s nejlepší umístění své stáje v letošním ročníku FIA GT! Nejlepšího času dosáhl Marcel Fässler s Ricardem Risattim ve voze Corvette týmu Phoenix Carsport. Třetí příčku obsadila druhá posádka týmu Vitaphone. Americký speciál Corvette týmu SRT se startovním číslem 3 zvládli mechanici během pauzy mezi tréninky opravit a posádka dosáhla skvělého čtvrtého času. Na pátém místě se umísti jediný Aston Martin se startovním číslem 10 startující v Argentině, který patří týmu Gigawave. Saleen se startovním číslem 10 sice vyhrál první trénink, ale ve druhém už to moc slavné nebylo. Posádka sice chvíli vedla, jenže jejich čas byl anulován za zkrácení šikany. Konečné sedmé místo je tudíž trošku zklamáním. Tým Larbre ovšem trénink nedokončil, protože se  jezdci během 80ti minutového tréninku opřeli o zeď v zatáčce 6 tak ostře, že došlo k poškození vozu. Pohromu Saleenů v druhém tréninku dokonal ten se startovním číslem 4 patřící PK Carsportu, který zůstal stát na trati po té, co ztratil kolo. Výsledky naleznete zde.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?