Le Mans je stejně prestižním podnikem jako Indy500 nebo Grand Prix Monaka. Na dlouhém okruhu plném různě rychlých vozů několika tříd je nejobtížnější udržet koncentraci, proto se vedení stájí snaží najít ideální kompromis mezi rychlostí a spolehlivostí jak svých vozů, tak jezdců.
Loňský ročník vyhrál ve třídě GT1 Aston Martin DBR9 a stejný cíl má tovární tým Aston Martin Racing i letos. Do závodu předběžně nominoval trojici Tomáš Enge, Peter Kox a Rickard Rydell. Nyní oznámil další členy továrního uskupení, a to Davida Brabhama, Antonia Garciu a Darrena Turnera, přičemž Brabham a Turner byli členy loňské vítězné posádky.
Za volant jednoho ze zelených speciálů usedne také bývalá hvězda formule 1 a DTM Heinz Harald Frentzen, jenž se bude střídat s Andrea Piccinim a Karlem Wendlingerem. „Co se týče Heinze Haralda, jeho reputace mluví sama za sebe, proto se těšíme na úspěšnou spolupráci a další vzrušující závod," uvedl George Howard-Chappell, šéf tovární stáje.
„V Le Mans jsem startoval před šestnácti roky a jsem velmi rád, že se do tak slavného závodu mohu zase vrátit. Zvlášť s tak slavnou značkou, jakou Aston Martin beze sporu je," dodal 40letý Frentzen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?