Bývalý pilot formule 1 Heinz Harald Frentzen je po spěšném odchodu z DTM bez angažmá, ale jeho situace se může brzy změnit. Německý pilot totiž jedná o možném startu ve vytrvalostním závodě na 24 hodin Le Mans.
Frentzen vyhrál ve formuli 1 tři Grand Prix. Následně startoval za Opel v německém šampionátu cestovních vozů DTM. Po odchodu Opelu přešel k Audi, ale neprosadil se a na konci roku 2006 se stáhl do ústraní.
„Rok a půl jsem neřídil vůbec žádný závodní vůz, testy v Paul Ricard pro mne byly velkou příležitostí," uvedl Frentzen po vystoupení z továrního vozu Aston Martin DBR9. „Bylo to úžasné a jízdu jsem si užíval, DBR9 se řídí velice dobře, je to skvělý vůz."
Tovární tým Aston Martin Racing vede George Howard-Chappell a na přímý dotaz, zda HHF bude stáj reprezentovat na letošní dvacetičtyřhodinovce odpověděl: „O naší jezdecké sestavě nebudeme hovořit dříve, než bude definitivně všech šest jezdců potvrzeno."
AMR zatím potvrdil tři piloty, mezi kterými je i Tomáš Enge. Jeho partnery jsou Peter Kox, a Rickard Rydell. Frentzenovými společníky na testech a konkurenty v bitvě o závodní sedačku byli Robbie Kerr, Ryan Dalziel, Karl Wendlinger, Darren Turner, Antonio Garcia a Andrea Piccini.
Heinz Harald Frentzen není ve třídě GT úplným začátečníkem, závodu v Le Mans se už zúčastnil na začátku své závodní kariéry v roce 1992…
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?