Frentzen se možná znovu vrátí

Frentzen, Heinz Harald
Frentzen, Heinz Harald, foto: dtm.de
Daniel Šupa 8. března 2008 18:36
Sdílej:

Bývalý pilot formule 1 Heinz Harald Frentzen je po spěšném odchodu z DTM bez angažmá, ale jeho situace se může brzy změnit. Německý pilot totiž jedná o možném startu ve vytrvalostním závodě na 24 hodin Le Mans.

Frentzen vyhrál ve formuli 1 tři Grand Prix. Následně startoval za Opel v německém šampionátu cestovních vozů DTM. Po odchodu Opelu přešel k Audi, ale neprosadil se a na konci roku 2006 se stáhl do ústraní.

„Rok a půl jsem neřídil vůbec žádný závodní vůz, testy v Paul Ricard pro mne byly velkou příležitostí," uvedl Frentzen po vystoupení z továrního vozu Aston Martin DBR9. „Bylo to úžasné a jízdu jsem si užíval, DBR9 se řídí velice dobře, je to skvělý vůz."

Tovární tým Aston Martin Racing vede George Howard-Chappell a na přímý dotaz, zda HHF bude stáj reprezentovat na letošní dvacetičtyřhodinovce odpověděl: „O naší jezdecké sestavě nebudeme hovořit dříve, než bude definitivně všech šest jezdců potvrzeno."

AMR zatím potvrdil tři piloty, mezi kterými je i Tomáš Enge. Jeho partnery jsou Peter Kox, a Rickard Rydell. Frentzenovými společníky na testech a konkurenty v bitvě o závodní sedačku byli Robbie Kerr, Ryan Dalziel, Karl Wendlinger, Darren Turner, Antonio Garcia a Andrea Piccini.

Heinz Harald Frentzen není ve třídě GT úplným začátečníkem, závodu v Le Mans se už zúčastnil na začátku své závodní kariéry v roce 1992…

 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.