Bývalý pilot formule 1 Heinz Harald Frentzen je po spěšném odchodu z DTM bez angažmá, ale jeho situace se může brzy změnit. Německý pilot totiž jedná o možném startu ve vytrvalostním závodě na 24 hodin Le Mans.
Frentzen vyhrál ve formuli 1 tři Grand Prix. Následně startoval za Opel v německém šampionátu cestovních vozů DTM. Po odchodu Opelu přešel k Audi, ale neprosadil se a na konci roku 2006 se stáhl do ústraní.
„Rok a půl jsem neřídil vůbec žádný závodní vůz, testy v Paul Ricard pro mne byly velkou příležitostí," uvedl Frentzen po vystoupení z továrního vozu Aston Martin DBR9. „Bylo to úžasné a jízdu jsem si užíval, DBR9 se řídí velice dobře, je to skvělý vůz."
Tovární tým Aston Martin Racing vede George Howard-Chappell a na přímý dotaz, zda HHF bude stáj reprezentovat na letošní dvacetičtyřhodinovce odpověděl: „O naší jezdecké sestavě nebudeme hovořit dříve, než bude definitivně všech šest jezdců potvrzeno."
AMR zatím potvrdil tři piloty, mezi kterými je i Tomáš Enge. Jeho partnery jsou Peter Kox, a Rickard Rydell. Frentzenovými společníky na testech a konkurenty v bitvě o závodní sedačku byli Robbie Kerr, Ryan Dalziel, Karl Wendlinger, Darren Turner, Antonio Garcia a Andrea Piccini.
Heinz Harald Frentzen není ve třídě GT úplným začátečníkem, závodu v Le Mans se už zúčastnil na začátku své závodní kariéry v roce 1992…
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.