Gigawave MotorSport se rozhodl, že nechá svým technikům více času na vývoj nové zbraně Aston Martin Vantage pro třídu GT2.
Jak vyplývá z prohlášení týmu, vůz si odbude svoji premiéru až po zahajovacím závodu šampionátu FIA GT v Silverstone. Tento závod bude v dubnu. Druhá část týmu, která bude závodit s vozem Aston Martin DBR9 ve FIA GT1, naopak může těžit z rozhodnutí, že se zúčastní už prvního závodu. To by mohlo znamenat významné plus v boji o titul ve třídě FIA GT1.
Jako jezdci, kteří budou bojovat za volantem Astonu Martin Vantage GT2, byli prozatímně oznámeni Luke Hines a Martin Rich. Oba jsou z Velké Británie. Hines vloni v Zhuhai dojel na druhém místě a oba společně už pro Gigawave MotorSport jednou jeli. Bylo tomu tak v posledním závodu v Zolderu. Martin Rich jezdil v roce 2006 a 2007 ve FIA GT3 European Championship.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?