Gigawave MotorSport se rozhodl, že nechá svým technikům více času na vývoj nové zbraně Aston Martin Vantage pro třídu GT2.
Jak vyplývá z prohlášení týmu, vůz si odbude svoji premiéru až po zahajovacím závodu šampionátu FIA GT v Silverstone. Tento závod bude v dubnu. Druhá část týmu, která bude závodit s vozem Aston Martin DBR9 ve FIA GT1, naopak může těžit z rozhodnutí, že se zúčastní už prvního závodu. To by mohlo znamenat významné plus v boji o titul ve třídě FIA GT1.
Jako jezdci, kteří budou bojovat za volantem Astonu Martin Vantage GT2, byli prozatímně oznámeni Luke Hines a Martin Rich. Oba jsou z Velké Británie. Hines vloni v Zhuhai dojel na druhém místě a oba společně už pro Gigawave MotorSport jednou jeli. Bylo tomu tak v posledním závodu v Zolderu. Martin Rich jezdil v roce 2006 a 2007 ve FIA GT3 European Championship.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?