ADRIA - ZÁVOD; Tři závody před koncem letošní sezony se boj o titul ještě více zdramatizoval. Vedoucí muž průběžného pořadí Thomas Biagi totiž zničil svůj včerejší závod při kolizi hned v první zatáčce. Úzký a krátký okruh přinesl napínavou podívanou, navíc okořeněnou jízdou v záři reflektorů.
Zisk pole position proměnil Wendlinger se Sharpem v zasloužené druhé vítězství v sezoně. Předpovídaná nadvláda silných Aston Martin DBR9 se včera prokázala, když posádka stáje Jetalliance vedla startovní pole prakticky po celý závod.
3,5 vteřiny za nimi dokončili závod Bertolini a Piccini s Maserati MC12 týmu Playteam Sarafree. Třetí skončil Babini a Davies s dalším Astonem týmu BMS o pět vteřin zpět.
Bertolini s Piccinim v celkové klasifikaci ztrácí na Biagiho jen tři body. Třetí jsou Deletraz s Hezemansem, kteří skončili včera až pátí. Na technickém okruhu byla 70 kilogramová handicapová zátěž pro jejich taktéž silný Corvette příliš velká.
Klasifikace závodu:
Celkové pořadí
Třída GT1 jezdci:
Třída GT1 týmy:
Třída GT2 jezdci:
Třída GT2 týmy:
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?