ADRIA - ZÁVOD; Tři závody před koncem letošní sezony se boj o titul ještě více zdramatizoval. Vedoucí muž průběžného pořadí Thomas Biagi totiž zničil svůj včerejší závod při kolizi hned v první zatáčce. Úzký a krátký okruh přinesl napínavou podívanou, navíc okořeněnou jízdou v záři reflektorů.
Zisk pole position proměnil Wendlinger se Sharpem v zasloužené druhé vítězství v sezoně. Předpovídaná nadvláda silných Aston Martin DBR9 se včera prokázala, když posádka stáje Jetalliance vedla startovní pole prakticky po celý závod.
3,5 vteřiny za nimi dokončili závod Bertolini a Piccini s Maserati MC12 týmu Playteam Sarafree. Třetí skončil Babini a Davies s dalším Astonem týmu BMS o pět vteřin zpět.
Bertolini s Piccinim v celkové klasifikaci ztrácí na Biagiho jen tři body. Třetí jsou Deletraz s Hezemansem, kteří skončili včera až pátí. Na technickém okruhu byla 70 kilogramová handicapová zátěž pro jejich taktéž silný Corvette příliš velká.
Klasifikace závodu:
Celkové pořadí
Třída GT1 jezdci:
Třída GT1 týmy:
Třída GT2 jezdci:
Třída GT2 týmy:
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?