Aston Martin DBR9 Karla Wendlingera a Ryana Sharpa byl po závodě v belgickém Spa kompletně rozebrán za účelem kontroly, a poté znovu postaven. V nadcházejícím závodě bude vůz s číslem 36 pilotován Lukasem Lichtner-Hoyerem, Robertem Lechnerem a expilotem F1 Karlem Wendlingerem.
Karl Wendlinger V letošním roce jsme ukázali, že můžeme být konkurenceschopní všude. Na tom se nic nemění ani v Adrii. Když se nám vyhnou technické problémy, tak můžeme v Itálii vyhrát. Chceme získat maximum bodů, protože na konci sezony se bude každý bod hodit.
Lukas Lichtner-Hoyer Závod 1000 kilometrů Spa byl vynikající příležitostí si zatrénovat. Teď už se v autě cítím dobře a jsem nachystaný na závod. Náš cíl je bodovat.
Robert Lechner Pro mě je to úplně nová trať, nikdy jsem tam nezávodil. Pouze předpokládám, že to bude velice klikatá trať. Také to pro mě bude první noční závod. To bude velice zajímavé. Jsem rád, že po letní pauze můžu zase závodit. Po tomhle závodě se jedou už jen tři závody, a to je bohužel vše.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?