BUKUREŠŤ - ZÁVOD; Zatímco u nás svítilo slunce, v Rumunsku se posádky závodních vozů grand tourismo potýkaly s kluzkou tratí v ulicích města, jež zalévaly proudy deště.
Po většinu času dvouhodinového závodu jezdil v čele startovního pole Aston Martin stáje Jetalliance posádky Wendlinger/Sharp, ale úspěch nakonec slavila ze druhého místa startující dvojice Bertolini/Piccini s vozem Maserati týmu Playteam Sarafree.
Zmíněný Aston klesl na čtvrté místo za hvězdy deštivých tratí Bouchuta/Mückeho s Lamborghini a Montanariho/Ramose s dalším Maserati, tentokrát týmu Vitaphone.
Zástupci Chrysleru Corvette Kumpen/Longin skončili se ztrátou jednoho okruhu jako pátí a šestí celkově protnuli cílovou čáru vítězi třídy GT2 Vilander/Muller s Ferrari 430 stáje AF Corse. Jaroslav Janiš závod v Rumunsku nedokončil.
V čele šampionátu jezdců GT1 stojí poněkud nečekaně dvojice Lamborghini Bouchut a Mücke, v hodnocení týmů Vitaphone startující s Maserati.
Klasifikace závodu:
Celkové pořadí
Třída GT1 jezdci:
Třída GT1 týmy:
Třída GT2 jezdci:
Třída GT2 týmy:
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?