Ačkoli Adam Lacko dokázal v německém Oscherslebenu proti volným tréninkům v kvalifikaci výrazně zrychlit, stačilo to na 21. místo.
Do druhého závodu série Porsche Carrera Cup tak zítra vyrazí z jedenácté startovní řady. Pilot týmu Farnbacher Racing nenašel příčinu, proč nezískal mezi osmatřiceti jezdci lepší příčku.
Po dvou volných trénincích procházeli s šéfem týmu Horstem Farnbacherem údaje z telemetrie a necházeli místa a okamžiky, v nichž bylo co zlepšovat. Dvaadvacetiletý rodák z Frenštátu pod Radhoštěm se i díky tomu v kvalifikaci zlepšil o osm desetin vteřiny, nicméně ve vyrovnané konkurenci to stačilo jen na 21. pozici. Lackův týmový kolega Jörg Farnbacher se raduje z pole position.
Adam Lacko: „Jsem zklamaný, protože auto jelo podle mých představ, věřil jsem v dobrý čas či místo na startu a najednou tohle. Byl jsem hodně překvapený, protože vše fungovalo bezvadně. V závodě se budu pokoušet propracovávat vpřed a pokusím se získat další body.“
Závod z Oscherslebenu odvysílá v přímém přenosu česká televizní stanice Galaxie Sport (11.35).
Výsledky, 2. závod PCC, Oschersleben, kvalifikace: 1. Hardt, Jörg (FARNBACHER RACING) 1:30.396 2. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) -0.487 3. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -0.622 4. Kochem, Pascal (Eichin Racing) -0.703 5. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -0.722 6. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -0.728 7. Ragginger, Martin (UPS Porsche Junior Team) -0.757 8. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -0.830 9. Rast, René (MRS-Team) -1.014 10. Renauer, Robert (Eichin Racing) -1.034 21. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -1.780 BPA sport marketing, a.s.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.