Ačkoli Adam Lacko dokázal v německém Oscherslebenu proti volným tréninkům v kvalifikaci výrazně zrychlit, stačilo to na 21. místo.
Do druhého závodu série Porsche Carrera Cup tak zítra vyrazí z jedenácté startovní řady. Pilot týmu Farnbacher Racing nenašel příčinu, proč nezískal mezi osmatřiceti jezdci lepší příčku.
Po dvou volných trénincích procházeli s šéfem týmu Horstem Farnbacherem údaje z telemetrie a necházeli místa a okamžiky, v nichž bylo co zlepšovat. Dvaadvacetiletý rodák z Frenštátu pod Radhoštěm se i díky tomu v kvalifikaci zlepšil o osm desetin vteřiny, nicméně ve vyrovnané konkurenci to stačilo jen na 21. pozici. Lackův týmový kolega Jörg Farnbacher se raduje z pole position.
Adam Lacko: „Jsem zklamaný, protože auto jelo podle mých představ, věřil jsem v dobrý čas či místo na startu a najednou tohle. Byl jsem hodně překvapený, protože vše fungovalo bezvadně. V závodě se budu pokoušet propracovávat vpřed a pokusím se získat další body.“
Závod z Oscherslebenu odvysílá v přímém přenosu česká televizní stanice Galaxie Sport (11.35).
Výsledky, 2. závod PCC, Oschersleben, kvalifikace: 1. Hardt, Jörg (FARNBACHER RACING) 1:30.396 2. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) -0.487 3. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -0.622 4. Kochem, Pascal (Eichin Racing) -0.703 5. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -0.722 6. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -0.728 7. Ragginger, Martin (UPS Porsche Junior Team) -0.757 8. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -0.830 9. Rast, René (MRS-Team) -1.014 10. Renauer, Robert (Eichin Racing) -1.034 21. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -1.780 BPA sport marketing, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.