Ačkoli Adam Lacko dokázal v německém Oscherslebenu proti volným tréninkům v kvalifikaci výrazně zrychlit, stačilo to na 21. místo.
Do druhého závodu série Porsche Carrera Cup tak zítra vyrazí z jedenácté startovní řady. Pilot týmu Farnbacher Racing nenašel příčinu, proč nezískal mezi osmatřiceti jezdci lepší příčku.
Po dvou volných trénincích procházeli s šéfem týmu Horstem Farnbacherem údaje z telemetrie a necházeli místa a okamžiky, v nichž bylo co zlepšovat. Dvaadvacetiletý rodák z Frenštátu pod Radhoštěm se i díky tomu v kvalifikaci zlepšil o osm desetin vteřiny, nicméně ve vyrovnané konkurenci to stačilo jen na 21. pozici. Lackův týmový kolega Jörg Farnbacher se raduje z pole position.
Adam Lacko: „Jsem zklamaný, protože auto jelo podle mých představ, věřil jsem v dobrý čas či místo na startu a najednou tohle. Byl jsem hodně překvapený, protože vše fungovalo bezvadně. V závodě se budu pokoušet propracovávat vpřed a pokusím se získat další body.“
Závod z Oscherslebenu odvysílá v přímém přenosu česká televizní stanice Galaxie Sport (11.35).
Výsledky, 2. závod PCC, Oschersleben, kvalifikace: 1. Hardt, Jörg (FARNBACHER RACING) 1:30.396 2. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) -0.487 3. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -0.622 4. Kochem, Pascal (Eichin Racing) -0.703 5. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -0.722 6. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -0.728 7. Ragginger, Martin (UPS Porsche Junior Team) -0.757 8. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -0.830 9. Rast, René (MRS-Team) -1.014 10. Renauer, Robert (Eichin Racing) -1.034 21. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -1.780 BPA sport marketing, a.s.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?