Ačkoli Adam Lacko dokázal v německém Oscherslebenu proti volným tréninkům v kvalifikaci výrazně zrychlit, stačilo to na 21. místo.
Do druhého závodu série Porsche Carrera Cup tak zítra vyrazí z jedenácté startovní řady. Pilot týmu Farnbacher Racing nenašel příčinu, proč nezískal mezi osmatřiceti jezdci lepší příčku.
Po dvou volných trénincích procházeli s šéfem týmu Horstem Farnbacherem údaje z telemetrie a necházeli místa a okamžiky, v nichž bylo co zlepšovat. Dvaadvacetiletý rodák z Frenštátu pod Radhoštěm se i díky tomu v kvalifikaci zlepšil o osm desetin vteřiny, nicméně ve vyrovnané konkurenci to stačilo jen na 21. pozici. Lackův týmový kolega Jörg Farnbacher se raduje z pole position.
Adam Lacko: „Jsem zklamaný, protože auto jelo podle mých představ, věřil jsem v dobrý čas či místo na startu a najednou tohle. Byl jsem hodně překvapený, protože vše fungovalo bezvadně. V závodě se budu pokoušet propracovávat vpřed a pokusím se získat další body.“
Závod z Oscherslebenu odvysílá v přímém přenosu česká televizní stanice Galaxie Sport (11.35).
Výsledky, 2. závod PCC, Oschersleben, kvalifikace: 1. Hardt, Jörg (FARNBACHER RACING) 1:30.396 2. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) -0.487 3. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) -0.622 4. Kochem, Pascal (Eichin Racing) -0.703 5. Armindo, Nicolas (tolimit motorsport) -0.722 6. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -0.728 7. Ragginger, Martin (UPS Porsche Junior Team) -0.757 8. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -0.830 9. Rast, René (MRS-Team) -1.014 10. Renauer, Robert (Eichin Racing) -1.034 21. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -1.780 BPA sport marketing, a.s.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?