Po tříhodinové bitvě mělo důvod k velké radosti trio stáje Zakspeed v čele s Jarkem Janišem, které získalo po včerejším pole position svoje druhé letošní vítězství.
Janiš / Montermini a Bert protnuli vítězně cílovou čáru s jejich vozem Saleen německé stáje s náskokem 10 vteřin před Chevroletem Corvette týmu GLPK Carsport posádky Longin / Hezemans / Kumpen. Pro třetí cenu si dojeli nejrychlejší zástupci s britským Aston Martin. Duo Babini / Malucelli ze stáje BMS ztratilo na vítězný vůz dvacet šest vteřin.
Výborným výkonem se dnes blýskli zkušení Kox a Bouchut s Lamborghini Murcielago týmu Wablinger Motorsport, když Kox dokázal dlouho vzdorovat favorizovaným vozům Maserati a Aston Martin.
Přestože se Maserati na známém maďarském okruhu plném zatáček nedařilo, stáj Vitaphone získala díky pátému a sedmému místu letošní titul v hodnocení týmů již dva závody před koncem sezony. Janišův Zakspeed se dělí o třetí místo s týmem Phoenix.
V hodnocení jezdců je stále na čele Bartels a Bertolini (Vitaphone) před Deletrazem, Piccinim a Bertem. Jarkovi Janišovi patří třetí průběžná pozice a na vedoucí jezdce ztrácí deset bodů.
Výsledky závodu
Celkové pořadí jezdců GT1
Celkové pořadí týmů GT1
Foto: DPPI / FIA GT
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?