Po tříhodinové bitvě mělo důvod k velké radosti trio stáje Zakspeed v čele s Jarkem Janišem, které získalo po včerejším pole position svoje druhé letošní vítězství.
Janiš / Montermini a Bert protnuli vítězně cílovou čáru s jejich vozem Saleen německé stáje s náskokem 10 vteřin před Chevroletem Corvette týmu GLPK Carsport posádky Longin / Hezemans / Kumpen. Pro třetí cenu si dojeli nejrychlejší zástupci s britským Aston Martin. Duo Babini / Malucelli ze stáje BMS ztratilo na vítězný vůz dvacet šest vteřin.
Výborným výkonem se dnes blýskli zkušení Kox a Bouchut s Lamborghini Murcielago týmu Wablinger Motorsport, když Kox dokázal dlouho vzdorovat favorizovaným vozům Maserati a Aston Martin.
Přestože se Maserati na známém maďarském okruhu plném zatáček nedařilo, stáj Vitaphone získala díky pátému a sedmému místu letošní titul v hodnocení týmů již dva závody před koncem sezony. Janišův Zakspeed se dělí o třetí místo s týmem Phoenix.
V hodnocení jezdců je stále na čele Bartels a Bertolini (Vitaphone) před Deletrazem, Piccinim a Bertem. Jarkovi Janišovi patří třetí průběžná pozice a na vedoucí jezdce ztrácí deset bodů.
Výsledky závodu
Celkové pořadí jezdců GT1
Celkové pořadí týmů GT1
Foto: DPPI / FIA GT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?