Po tříhodinové bitvě mělo důvod k velké radosti trio stáje Zakspeed v čele s Jarkem Janišem, které získalo po včerejším pole position svoje druhé letošní vítězství.
Janiš / Montermini a Bert protnuli vítězně cílovou čáru s jejich vozem Saleen německé stáje s náskokem 10 vteřin před Chevroletem Corvette týmu GLPK Carsport posádky Longin / Hezemans / Kumpen. Pro třetí cenu si dojeli nejrychlejší zástupci s britským Aston Martin. Duo Babini / Malucelli ze stáje BMS ztratilo na vítězný vůz dvacet šest vteřin.
Výborným výkonem se dnes blýskli zkušení Kox a Bouchut s Lamborghini Murcielago týmu Wablinger Motorsport, když Kox dokázal dlouho vzdorovat favorizovaným vozům Maserati a Aston Martin.
Přestože se Maserati na známém maďarském okruhu plném zatáček nedařilo, stáj Vitaphone získala díky pátému a sedmému místu letošní titul v hodnocení týmů již dva závody před koncem sezony. Janišův Zakspeed se dělí o třetí místo s týmem Phoenix.
V hodnocení jezdců je stále na čele Bartels a Bertolini (Vitaphone) před Deletrazem, Piccinim a Bertem. Jarkovi Janišovi patří třetí průběžná pozice a na vedoucí jezdce ztrácí deset bodů.
Výsledky závodu
Celkové pořadí jezdců GT1
Celkové pořadí týmů GT1
Foto: DPPI / FIA GT
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?